zou heel goed kunnen, vind het wel heel bizar
ja klopt..dat had een bekende van mij ook...vroeger was ik redelijk bang voor onweer,toen vroeg diegene altijd of het slecht weer zou worden want dan kreeg ie hoofdpijn...en het klopte vaak ook nog,
Ik heb er geen problemen mee. hij doet het gewoon.
we wonen in hengelo
daar is nog niets op te zeggen omdat het bijna onmogelijk is om te voorspellen waar de buien zullen toeslaan. wel zou ik voorzorgsmaatregelen nemen voor de zekerheid. bv een zeil ogzo...
Zware hoofdpijn en bloedneus...
Typisch ...
ben in ieder geval blij dat ik niet de 1nige ben
laat het dan maar snel komen, zijn we daar ook weer vanaf
- morgen: vooral tijdens de avond en nacht enkele stevige onweersbuien. Eerst in het midden en westen van de Benelux, later ook deels het oosten
- overmorgen: wegtrekkende (onweers)buien, waar vooral het oosten nog mee te maken heeft
- maandag: vrijwel in de hele Benelux kans op (zwaar) onweer, al vanaf de ochtend
en nu wil ik niemand meer horen zeggen dat ze niets gaan krijgen | Gewijzigd: 9 juli 2010, 18:30 uur, door jones
- morgen: vooral tijdens de avond en nacht enkele stevige onweersbuien. Eerst in het midden en westen van de Benelux, later ook deels het oosten
- overmorgen: wegtrekkende (onweers)buien, waar vooral het oosten nog mee te maken heeft
- maandag: vrijwel in de hele Benelux kans op (zwaar) onweer, al vanaf de ochtend
en nu wil ik niemand meer horen zeggen dat ze niets gaan krijgen
nou ja...je noemt het noorden niet...en voor maandag zeg je 'vrijwel...' dus 't is nog steeds neit waterdicht
Zijn gewoon de zenuwen!
Ach die runnen,tja elke keer wel het zelfde verhaal. Kijk er gewoon niet na en wacht het af,das nog het leuke ook. plots uit het niets dikke onweerskoppen heerlijk,of je zit in je tuin beetje achterover en plots zwaar gerommel in de verte.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zware hoofdpijn en bloedneus...
Typisch ...
Ik en een maat en mijn moeder hebben het ook altijd als er zwaar weer op komst is in 1 der dagen! En komt altijd uit.
heft echt niet met de hoge druk te maken,is gewoon dat mensen er gevoelig voor zijn! Zelfde al oude botbreuken die zeer gaan doen als er kou op komst is (Winter tijd dan)
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.