Haha de discussie begint nu pas. Ik vond Spanje bij vlagen bijzonder goed, en vooral de 2e helft werd Duitsland volledig weg gespeelt. Het rond tikken van de bal waar Spanje zo goed in is...zo frustrerend als Nederland het ook zo ver zal laten komen. Nederland mag die Spanjaarden niet in hun spel laten komen, anders zijn we verloren denk ik. Net als tegen Uruguay moet Nederland zelf het spel maken. | Gewijzigd: 7 juli 2010, 22:54 uur, door Zippy79
Duitsland was veel te terughoudend, lieten de Spanjaarden komen.
Daar gaat het meteen fout!
Ik denk dat Nederland wel degelijk een kans maakt zolang ze Spanje maar onder druk blijven zetten en niet zoals de Duitsers ze maar laten komen.
Dat kan dodelijk worden, maar met Nigel de Jong en Van Bommel in het middenveld pakken we die tikkie tikkie voetballers van Spanje even flink aan
Ons Oranje heeft een piekfijn elftal waarin de sfeer optimaal is, heel relaxed. Er waren momenten dat dat even omsloeg in nonchalance, maar op echt belangrijke momenten staan ze er.
Spanje is een pittige tegenstander, maar ook Spanje vindt ik nog niet echt daverend. Het wordt een prachtfinale en eindelijk gaan we die beker pakken!! Onze jongens beseffen nu heel goed dat het nu echt moet, als je zo ver komt moet je het gewoon pakken. Bij de Spanjaarden heerst toch een soort 'onoverwinnelijkheid' bij de groep heb ik het idee. En dat komt ze duur te staan tegen onze nuchtere leeuwen!!!
OZO!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Toch zegt mn gevoel, dat Spanje de wereldbeker mee naar huis neemt..
daar sluit ik me helemaal bij aan
heb ook verliezen gestemt
Mee eens, met NL de sterkste ploeg van de wereld!
Maar toch denk ik dat NL gaat winnen
Gewoon omdat wij tactisch en mentaal 10 x slimmer zijn
En omdat Spanje nog nooit in de finale heeft gestaan
Het zijn de kleine dingen die het m zondag gaan doen
En die zijn in het voordeel voor Nederland!
ps: Hadden ze niet toevallig verloren van Zwitserland?
Ja precies, dan worden de spanjaarden dodelijk..
Maar we weten inmiddels hoe NL speelt dit toernooi..
We lieten geen enkele land hun spel spelen,
Spanje dus ook niet!
verdorie heeft die gekke octopus dus toch gelijk gehad... ben nu wel benieuwd wat hij over de finale zegt...
toch denk ik nog steeds dat nederland Wereldkampioen word.. misschien gaan we door het spel van de Spanjaarden wel nog beter spelen en ziet het er ook nog eens mooier uit... zo lang ze hun eigen spel maar spelen en niet teveel meegaan met de Spanjaarden... net zoals ze tegen de Brazilianen hebben gespeeld dus... eigen ding doen en je niet gek laten maken!!!!