Deze week zit ik voor werk in Zurich. Tijdens de middaglunch merkte mijn collega op dat er slurf aan een wolk zat. Em ja hoor, een pikzwarte slurf. In alle paniek mijn camera gepakt (door allerlei beveiligingen duurde dat wel 10 minuten). Eenmaal teruggekomen zag ik dit:
Helaas kan ik niet bevestigen of het nu gaat om een tornado of "slechts" een tubawolk.
Ik zal de lokale krantjes eens doorspitten morgen
Hallo Jan,
Zoals je op het filmpje al kon zien rond 12:30. Ik zat te lunchen op het dakterras van de klant waar ik wat testen moet doen.
Toen ik de 200mm lens erop had gezet zag ik dat er niet een hele duidelijke rotatie te zien was.
De foto in het filmpje laat een veel zwartere slurf zien. Helaas moest ik eerst naar beneden en door wat veiligheidscontroles voordat ik mijn camera erbij had. Zit namelijk bij de gelddrukker van Zwitserland. Toen ik terugkwam leek hij kracht te hebben verloren.
Al met al wel een mooie verschijning tijdens je middaglunch!
Off-topic: Wat een leuke weer presentatrice . Gewoon lekker in de buitenlucht op het dak zo te zien. Nou Helga misschien een goed idee
van mij mag je nog een keer naar Zurich toe
Zoals je op het filmpje al kon zien rond 12:30. Ik zat te lunchen op het dakterras van de klant waar ik wat testen moet doen.
Toen ik de 200mm lens erop had gezet zag ik dat er niet een hele duidelijke rotatie te zien was.
De foto in het filmpje laat een veel zwartere slurf zien. Helaas moest ik eerst naar beneden en door wat veiligheidscontroles voordat ik mijn camera erbij had. Zit namelijk bij de gelddrukker van Zwitserland. Toen ik terugkwam leek hij kracht te hebben verloren.
Al met al wel een mooie verschijning tijdens je middaglunch!
Ik heb hem doorgegeven en hij is iig goedgekeurd voor een funnel. Helaas kunnen we niet zien of dat hij daadwerkelijk de grond heeft geraakt