Ik denk dat Nederland een grote kans maakt op de finale. Uruguay heeft niet de beschikking over hun 2 beste spelers, Suarez en Lugano. Forlan wordt in de houtgreep genomen door van Bommel.
Het droomscenario wordt steeds meer realiteit, zou ik dan toch in de grachten van Amsterdam belanden?
Prognose:
Uruguay - Nederland 1-3
Let maar op dat lugano gewoon speelt , Tabarez speelt gewoon een spelletje..
En van Bommel is de regiseur en niet de echte mandekker Nigel zal hem moeten pakken en nu dus de Zeeuw
Nederland wint gewoon met 3-0 | Gewijzigd: 5 juli 2010, 18:29 uur, door mochino
geen gel*l !
3-1 nederland
finale: twijfelachtig. maar er is grote kans !
edit: van marwijk schat ze niet onder. van marwijk WEET GEWOON dat onze jongens van wedstrijd tot wedstrijd moeten spelen want die fout hebben we genoeg keren meegemaakt. het word hoog tijd dat wij eens kampioen worden!
van marwijk , en ook uiteraard de spelers laten deze unieke kans niet zomaar vliegen mensen!
en kijk ook eens rond op google wat van marwijk allemaal meld tegen de media.
onder andere : ''we moeten van wedstrijd naar wedstrijd spelen en'' , ''niet onderschatten.
we zijn er klaar voor'' | Gewijzigd: 5 juli 2010, 19:03 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
0-0 eerste helft, maar zoals al het hele WK komt Nederland sterk uit de kleedkamer en scoort snel.
Van Persie gaat zijn eerste goal aantekenen.
Finale tegen (hoogstwaarschijnlijk) Duitsland wordt erg pittig, misschien wel te pittig, Duitsland draait ontzettend goed en won zo maar even met 4-1 van Engeland (hoewel dat ook anders had kunnen lopen met die bal van Lampard) en maarliefst 4-0 van Argentinië, 1 van de favorieten.. Maar, de finale is vaak een wedstrijd op zich en kan alle kanten op gaan! | Gewijzigd: 5 juli 2010, 19:12 uur, door chieldeventer
De finale ga ik in Deventer of omstreken op een groot scherm kijken en ik verwacht NL-Dui en Duitsland wint dan, aaaargh helaas wel ben ik bang. Mijn verstand zegt dat wel dus de Toto geef ik duitsland de winst. Mijn hart ligt natuurlijk bij NL
Oh ja, voor degene die al vooruit trachtten te kijken ...Duitsland moet eerst maar zien dat ze Spanje verslaan
Spanje is goed maar als ik zie wat duitsland presteert dit wk dan zijn zij de grote favoriet. Petje af voor de Duitsers!
en in de finale tegen deutchland denk ik eigelijk wel dat het egt heel zwaar zal worden (voor de duitsers dan) wij kunnen de andere ploegen boos maken door hun te irriteren en dan ineens toeslaand3-2 finale alvast
In ik hoop dat het net als in 1988 ( was wel de halve finale) 2-1 wordt!!!
( Ik kan het niet nalaten een paar filmpje te plaatsen....)
http://www.youtube.com/watch?v=TxARwFILde0...feature=related
Jack van Gelder door het dolle heen!!