Neem een dag zoals vandaag, je ziet de grens van Nederland en Duitsland en juist net over die grens ontploft de boel zowaar. Geweldige onweerscellen die eigenlijk gewoon heel nederland hadden moeten bombarderen. Maar nee Deutschland heeft die beruchte magneet. De dondermagneet!
Aaah heerlijk om zo lekker te lopen klagen, maar het is toch diep triest want we zien dit veel vaker! En waarom eigenlijk, nou ja ik kan google wel raadplegen maar als ik het uit mijn botte hersenen moet persen (wat opzich al een kunst is) kom ik tot de conclusie dat we simpelweg pech hebben. En wat ook wel mee zal helpen is dat wij dichter bij de noordzee liggen en de wind dus ook sneller west is. Waar zijn de tijden van langgerekte neerslagbanden met rolwolken of nog mooier shelfcloud's en zware donderbuien.
Jaaa ik weet het dat de zomer nog lang is, nou ja 2 maanden nog dus heel lang ook weer niet maar het is bagger! Echt bagger... En wat dan helemaal frustrerend is dat er op de duitse weerfora fantastische platen worden gemaakt. Weliswaar ook enkele met heel erg veel Photoshop werk maar oke, mits het beheerst gedaan word vind ik het mooi. Ik gebruik ook altijd Photoshop!
Geen onweer en toch een kamertje met 30 graden, bah!
Er rest mij nog maar 1 ding te zeggen dan maar.
De finale op het wk word Nederland - Duitsland en dan slachten we die duitsers af! Dan is het over en veranderen we de titel in Schade Deutschland alles ist fur HOLLAND!
Gevolgd door een knallend onweer? Tja dromen mag.