Ik ben Mike ben 25 jaar en kom uit Gelderland.Als kind was ik toch vaak bang voor onweer(jaja kom er gewoon voor uit haha)ik denk omdat ik er altijd atend op gemaakt werd dat het heel gevaarlijk is enz.
Na het een aantal keren toch dicht bij mee gemaakt te hebben sloeg in het begin de angst toch meer toe maar aan de andere kant begon het ook een soort van adrenaline kick te krijgen denk ik. Het begon spannend te worden.. waarom.. ik heb geen idee. Is het het gevaar opzoeken, of is het dat ik er over heen wil komen, ik heb geen flauw idee maar het weer begon/begint mij steeds meer te interesseren dus heb ik mij hier nu ook geregistreerd.
Het is een interessante site/forum hier waar mensen met elkaar om kunnen gaan wat je niet over meer ziet vind ik.
Zowel prof als leek ben je hier altijd welkom en dat vind ik nu het mooiste er van. De bedoeling is dat ik straks/over een poosje met me camera op pad durf te gaan en foto's te gaan maken van onweer om mijn angst te overwinnen en leren te weten te komen wanneer het echt gevaarlijk dicht bij komt en wanneer niet. Ik denk dat jullie vast nog wel vragen en of foto's zullen zien van mij.
Groetjes Mike
| Gewijzigd: 3 juli 2010, 17:00 uur, door mike25
Zelf was ik ook bang (gemaakt) van onweer. En nu nog steeds worden er kinderen onnodig bang gemaakt dat onweer gevaarlijk is. Zelf gaat de oudste wel eens met mij mee als ik op "chase" ben in de Bommelerwaard. Hij is niet bang voor onweer. Het ligt echt aan de ouders. Kinderen merken hun gedrag op en zien ook hoe ouders op onweer reageren. Maar welkom op o-o.
Inderdaad ik denk ook dat het daar van gekomen is,met natuurlijk hun als goede bedoeling om het in te laten zien denk ik.
Maar ik vind dat je ook eigenlijk niet veel info vind op internet waarom je niet bang hoeft te zijn, uitleg enz en of wanneer en welke afstand onweer bijvoorbeeld niet veel kwaad kan en of kan zien in de lucht hoe het zich gaat gedragen zeg maar.
Hoe ben jij er over heen gegroeid dan?