Ontzettend leuk jullie lovende en fijne reacties te zien op mijn passie...de fotografie. Natuurlijk maak je foto's ...meestal... voor je zelf, maar deze reacties doen een mens enorm goed!
Daar voor mijn dank aan jullie allen!!!
Soms zal ik aanvullen, als dat hier mag. Met nog oude foto's ...zo ver als ik die nog heb...maar ook met nieuwe.
Ik kan wel zeggen, de afgelopen 4 a 5 jaar dat ik in Rozenburg gewoond heb, ik daar in die voor mij nieuwe omgeving ook de mooiste foto's heb gemaakt. Want strand,zee,oude panden...het is in het westen des lands veel van te zien. Nu wonend weer in Emmen, mis ik dit alles enorm.
Helemaal, nu ik begin dit jaar door een hd crash en samenloop van omstandigheden, ruim 10 jaar fotografie kwijt ben ..30.000 foto's !!!!!! Ik hoef jullie niet te vertellen, wat mijn gevoelens hierbij zijn.
Life is never boring.
@ Stefants : leuk meer mensen te zien, die ook de fotografie hebben. Maar merk of model camera is niet het belangrijkste. Wat je kunt en wil zien, dat is wat telt en het enige wat die camera nog doet is...dat beeld vastleggen.
@ Danny : je hebt heel veel schitterende foto's gemaakt, dat heb ik al ff bekeken. Oh ja, de 40D heb ik ook:p
Met deze reactie zal ik ook weer een foto plaatsen, 1 waarvan direct niet te herkennen is...wat het is.
Het is een druppel water, die op een vet gemaakte cd ligt, in de felle zon. Net zo lang draaien en kijken, tot ik dit beeld zag en vastgelegd heb:p