na dat ik hem ook weer dik maanden kwijt was heb ik m weer terug, met nog wat extras, de films die ik kwijt was vond ik ineens weer, hier is dan het begin van de hele ellende.
jullie hebben allemaalgehoord dat ik de tent moest vasthouden en je kon amper wat horen dan de wind en gesuis van de regenval
voor dat dit alles begon had je een rustige opbouwend onweer, maar dan te zien op 3 plekken om je heen.
PRACHTIG!!
enjoy the moment of truth!
=[Graph]=
| Gewijzigd: 1 juli 2010, 23:07 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
zal ik het eens nader verklaren dan;
The missing tape:vlak na de bui heeft mijn canon de brui eraan gegeven, kon totaal niets meer.
OP het geheugenkaartje waren namelijk ook een paar stukken uit de film ( miste een serie 3,4,7,8 etc ), schijnt later dat deze op het geheugen van de camera zelf zat
the beginning of the end: het eerste stukje van de film voor het echt begint te stormen en alles naar zn grootje gaat.
The Moment of thruth: waarheid is daar heb jullie dit beloofd en jullie zullen t krijgen; heeft alleen 2 maanden geduurd.
neem aan dat dit niet over de top is maar gewoon precies wat er gebeurd is. mja tis een oude tape, heb nog ongeveer een uur aan materiaal in de kast liggen maar kan een mini dv tape niet zomaar ff converteren helaas!
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl