Ik wil graag wat vertellen over iets wat ongeveer 8 jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Het was zomer, juli 2002, samen met een vriend van mij stonden we op een camping(witterzomer) vlak bij Assen. Die dag was het erg mooi weer, veel zon en geen wolkje aan de lucht. na 4 uur 's middags begon het te betrekken en er kwamen steeds meer opbollende wolken.
Rond 17.00 uur begon het flink te onweren en ik zat samen met een vriendt van mij onder de luifel van onze tent te kijken hoe de onweer insloeg in de bomen zo'n 100 meter van ons vandaan. We zaten rustig een potje te kaarten toen wij opeens een flits heel dichtbij ons zagen en op anderhalf meter hoogte spatte een bol bliksem uit elkaar ongeveer 5 meter van ons vandaan.. Toen nog geen flauw idee wat dat was (nu nog steeds niet helemaal daarom open ik dit topic!:P) en we schrokken beide erg.
Na een rondje op de camping, die trouwens flink groot is, bleek dat iedereen op de camping die knal heeft gehoord, ik denk dat ook dat wij flink geluk hebben gehad.
Toen was ik totaal niet geïnterresseerd in het weer, maar naar deze ervaring ben ik me steeds meer gaan verdiepen in het weer en volg daarom nu 1 jaar ongeveer dit forum.
Wanneer mensen mij nog is precies kunnen vertellen wat het is, post het dan a.u.b.!
groeten!