oh ja en een bak regen....
Ja die bak regen maak ik hier geen zorgen om, die komt wel
maar dat onweer, das een ander verhaal
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
verrek zeg, nog eentje! Je moet er de tv voor uitzetten om 'm te horen, maar dan is 'ie er toch degelijk! Goeie bak water erbij, alles tegen elkaar open om de frisheid door te laten... pfff... eindelijk van de hitte af, ook al had ik dat gewild met het spektakel wat die Duitsers hebben... we krijgen ze nog wel volgende week...
een teleurstellende bui moet ik zeggen
heb het vastgelegd, maar niet veel bijzonders.
Ben vanaf 14.00 al een timelapse aan het maken, en 2 losse filmpjes van de zojuist gepasseerde bui..
je ziet ze vanavond wel rond een uur of 23.00
heb het vastgelegd, maar niet veel bijzonders.
Ben vanaf 14.00 al een timelapse aan het maken, en 2 losse filmpjes van de zojuist gepasseerde bui..
je ziet ze vanavond wel rond een uur of 23.00
Ik vond het ook niet een fotogenieke bui. Maar heb zelf geen CG waargenomen, alleen een paar IC.
Ben benieuwd naar je timelaps.
Edit: foto's nog ff bekeken, ga ze zo online zetten. Blijkbaar zijn de luchten voor de bui wel goed gelukt en zien er nog mooi uit ook. | Gewijzigd: 3 juli 2010, 17:56 uur, door arjanbruggink
In Zwolle is het nog weinig afgekoeld.
Nu net precies een paar spetters.
Zon is nog steeds weg en het is een klein beetje donker en thats it.
Daar zitten de o-o chasers ook Svenn en Turbo, voor onweer moet je dit jaar echt niet in Nederland zijn. Wat een slecht seizoen
En toch snap ik het niet.
Met dit vieze benauwde weer moet er toch een keer de hel los breken boven in de lucht???
Edit: Nu eindelijk een bui regen in Zwolle die je een bui kan noemen. VERKOELING | Gewijzigd: 3 juli 2010, 18:13 uur, door The Storm
Nederland komt zeker nog. Tenminste, hier op Terschelling begint het pas eind juli/augustus echt goed raak te worden. IJsselmeer, Waddenzee en Noordzee zijn nog niet warm genoeg. Nog een paar van deze warme periodes en het gaat wel goed los...
Het is afgaand water... nu hadden we sowieso niet veel kans.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Tegen een uurtje of 3 ofzo, werd het donker, en verdween de zon.. De wind stak op, en 't koelde vrij snel af...
maar niks gemerkt van onweer.
Toen ik thuis kwam zeiden ze hier dat ze maar 1 rommel in de verte hebben gehoord.. verder niks!
Had wel iets verwacht voor vandaag moet ik eerlijk zeggen! Nja..
Ben benieuwd naar je timelaps.
Edit: foto's nog ff bekeken, ga ze zo online zetten. Blijkbaar zijn de luchten voor de bui wel goed gelukt en zien er nog mooi uit ook.
het eerste onweer filmpje is mislukt.. eerder verpest!
Merkte pas tijdens het kijken dat er iemand hierachter met een cirkelzaag bezig was..
heletijd tijdens een donder of voor een flits GGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRR...