Maar heb er weinig vertrouwen in,zie het te vaak gebeuren dit jaar dat gebieden in elkaar storten,ookal zou alles perfect moeten wezen.
Enne goede moggel allemaal,ben nieuw hier! Broekie van onweer-online.nl
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
In ieder geval ik ga zo richting de tour, wel 5 minuten vanaf mijn huis lopen.
Groet
AB
Maargoed de dag is nog lang,dus er kan nog van alles gebeuren,misschien vanavond/vannacht toch nog een MCS ergens vandaag!
Voor hier verwacht ik niks noppes nada! Rotterdam he,zal is niet zo zijn.
Alleen benauwd is het zeer zekers wel,moet water blijven drinken wil ik niks aan vocht verlizen | Gewijzigd: 3 juli 2010, 09:38 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
De benauwdheud is behoorlijk hier,hopenlijk nog wat verkoeling en draaiende wind zodat het wel weer hier heen komt.
niet te snel de moed opgeven want dat ding lijkt wel over het westen te gaan
In ieder geval ik ga zo richting de tour, wel 5 minuten vanaf mijn huis lopen.
Groet
AB
Ik zit nog te twijfelen of ik ga of niet. Maar ik moet dan ook meer dan 2 uur reizen
Ik hou nog even het weer in de gaten. Beetje regen is niet erg, maar het moet niet te veel zijn. Dat mag na de tour wel komen
Als je een mooi beschut plekje hebt, kom ik wel | Gewijzigd: 3 juli 2010, 09:44 uur, door FlesjeFanta
Jan,volgensmij gaan we een week tegemoet met vaak benauwd/vochtig weer en iedere avond wel ergens kans op soms wel een knetter onweer.
Gr T,F
Dit is toch echt wel georganiseerd onweer...
Maar oke , wel of geen MCS..; onder één onweersbui versta ik een bui met een omvang van hooguit een paar kilometer, dit is toch wel van ander formaat of niet dan.
Wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren!!!
Maar oke , wel of geen MCS..; onder één onweersbui versta ik een bui met een omvang van hooguit een paar kilometer, dit is toch wel van ander formaat of niet dan.
Dat is zeker,anders dan we normaal zien ontwikkelen
Beetje Balkan/Oostblok geweld is dit | Gewijzigd: 3 juli 2010, 09:48 uur, door thunderfreak
Voorspellingen voor de volgende uren:
Voorlopig weinig verandering maar later, tegen de middag, bereikt een regen en onweersgebied ons land vanuit Frankrijk. Plaatselijk kan veel neerslag vallen. | Gewijzigd: 3 juli 2010, 09:50 uur, door jones