Ga nu lekker douchen en in bedje tv en naar buiten liggen kijken.
Kijken wat vanacht en morgen brengt.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
ach ik heb gewoon een 2strijd, nu denk ik gewoon, komt het vanavond vanacht niet, komt het morgen wel!!!!!!!!!!!
Nou, ik weet nog goed dat het al rond een uur of 20:00 begon te flitsen, zonder knallen of regen, was wel grappig. Rond 22:00 uur brak de hel los tot een uur of 6
Ga nu lekker douchen en in bedje tv en naar buiten liggen kijken.
Kijken wat vanacht en morgen brengt.
Nu in goes ook lekker donker en de luchtkanonnen van de boeren gaan lekker te keer.
Regen ook, nog geen ontladingen
Je zal echt gelijk hebben Het NOS Weer zei wat anders. Maar ik kijk zojuist ook even naar de satelliet, en zie boven Luxemburg e.e.a. ontstaan....
op dit plaatje lijkt het toch dat over de gehele oost-west lijn van nl bliksem wordt waargenomen.... dit biedt kansen!!!!
Juist Dus ik heb nog genoeg hoop op een stevige onweersbui !
Het gaat me niet om het gelijk hebben maar meer dat mensen beter moeten lezen. Karim zijn update stond ook van 20u tot 06 u de andere dag.
Kan iemand bevestigen dat morgen tijdens de proloog van de Tour het nagenoeg droogblijft?
op dit plaatje lijkt het toch dat over de gehele oost-west lijn van nl bliksem wordt waargenomen.... dit biedt kansen!!!!
Het spijt me Rachel maar kijk nog eens goed rechtsboven aan op het plaatje het is van acht uur dat ligt allang boven zeeland als ik me niet vergis
Kan iemand bevestigen dat morgen tijdens de proloog van de Tour het nagenoeg droogblijft?
Ik denk dat er morgenochtend wat regen valt in Rotterdam
shit... nou dan word het niks meer... voor friesland dan....
noordholland heeft nog wel kansen volgens mij
Dank, ik kijk morgen nog even naar de situatie en bepaal dan of ik er naar toe ga of niet.
Hier in Haaksbergen nog vrij warm. 27 graden. En het ergste, het is windstil.