Zoals ik al dacht, het wordt niks vandaag met dat onweer! Toen ik vanmiddag in de lucht keek zag ik het 1 en ander groeien, maar helaas is daar niet veel van over gebleven met jullie triggers en cape`s en waardes en hoop!!!!!!!! Het zette sinpelweg niet door toch?!(ik blijf een echte achterhoekse boer)
Als jullie al je inzet op oranje hadden gegooid was het teminste nog 3-0 geworden ipv 2-1 maar ik blijf positief,
HOLLAND KAMPIOEN!!! echter dit jaar niet qua onweer , maar dat had ik al geaccepteerd want zo`n mager onweersjaar hadden we nog nooit!
ofwél dan?
Moderatorcommentaar Marga:
Ten eerste is de dag nog niet voorbij. Ten tweede blijft het altijd een weersVERWACHTING, niet een VOORSPELLING. Ten derde is er momenteel in andere delen van land wel onweer. Dus niet zo snel gaan mopperen | Gewijzigd: 2 juli 2010, 20:23 uur, door Marga
Zoals ik al dacht, het wordt niks vandaag met dat onweer! Toen ik vanmiddag in de lucht keek zag ik het 1 en ander groeien, maar helaas is daar niet veel van over gebleven met jullie triggers en cape`s en waardes en hoop!!!!!!!! Het zette sinpelweg niet door toch?!(ik blijf een echte achterhoekse boer)
Als jullie al je inzet op oranje hadden gegooid was het teminste nog 3-0 geworden ipv 2-1 maar ik blijf positief,
HOLLAND KAMPIOEN!!! echter dit jaar niet qua onweer , maar dat had ik al geaccepteerd want zo`n mager onweersjaar hadden we nog nooit!
ofwél dan?
Ook toen gingen de buien via NW Fr en Belgie het kanaal op om vervolgens over ons landje te trekken.
Achterthoek is en blijft zwoel!
oftewél; geen vuiltje ad lucht!!!
vreeeemd... ik dacht juist dat het in het noorden ging spoken met zelfs kans op waterhozen... maar op dit kaartje is friesland de enige provincie waar niks staat te gebeuren..... jammmmeeeerr
Volgen mij stond Friesland er eerst nog wel bij bij het knmi
Maja wat loop ik te zeuren over Friesland ik woon er al niet meer
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
weet je nooit, komt nog veel meer aan over frankrijk en belgie.
It ain't over until the fat b****ch sings... of was het nou fat lady
Het is echt broeierig warm buiten, het zweet loopt je zo van je lijf. In de kas was het nog 36°C en ik moet er zo dadelijk in. Pfff
Mijn airco krijgt het hier boven ook niet klaar. Hij staat al de hele dag op volle kracht en het is warmer aan het worden ipv kouder. 28°C.
Ik wil echt regen, regen, regen!!!