En nog wat moois gezien aan de kust ?...
Komt er nu wel aan hoor..... zon is weg de bewolking heeft de overhand....wind neemt ietsje toe.
Ik ga ff de tuinspullen veiligstellen
Komt er nu wel aan hoor..... zon is weg de bewolking heeft de overhand....wind neemt ietsje toe.
Ik ga ff de tuinspullen veiligstellen
ja hallo ik ben allang gestopt met vissen er was iets op tv dat ik graag wou zien
maar het heeft wel geholpen
enne het trekt hier nu al helemaal dicht en het voelt ontzettend benauwd het mag wat mij betreft helemaal losgaan hiero
Wel slechte GFS run trouwens, nauwelijks convectieve neerslag voor morgen en alles te oostelijk.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
grote druppels regen en donder veel CC maar als je er dan 1 naar beneden ziet komen zijn het dikke felle bliksems.
ga straks wat proberen te filmen als het stopt met regenen.
de wind steekt nu ook goed op.
Onweersdagen: 0
Vanavond misschien maar eens bij het strand kijken. Wie weet geeft de zee licht, daar is het precies weer voor... benauwd en warm (en dan hebben we hier nog maar 27 graden, arme stakkers!)
Vuurwerk zal hier wel niet zijn voor morgen. Misschien wat mooie nachtfoto's nog. Batterij maar in de lader...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Volgens mij komt het tegenovergestelde.
@BjornOnweer,
Die gasten snappen er vaak nix van. Valt me op dat als het knmi vaak iets afgeeft en dan vooral met iets waarmee je kan meten, tijd, dagdeel of iets, dat klopt er vaak geen zak van. Waar het wel klopt is alleen in hilversum of de bilt. Dus als ze zeggen (bijvoorbeeld) dat het vanavond/nacht droog blijft dan bedoelen ze hilversum en de bilt.
@ Klapper,
Ik ben ook nog geweest bij goessesas, mooi zeebaarsje en verder niets...... wel mooie wolken partij gezien hoor.
Volgens mij komt het tegenovergestelde.
Ik begin echt pisnijdig te worden op de knmi..
Snappen ze er werkelijk de ballen niet van of...??
Eerste rode pitjes zie ik al op de radar verschijnen:P