Het is trouwens misschien handig als je bij je profiel informatie je woonplaats invult, dan kunnen andere gebruikers als je bijvoorbeeld "hier onweert het" zegt ook zien waar dat is
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Begint de goede kant op te gaan daar in België inderdaad, leuk om op de radar te zien hoe het daar begint te borrelen. Zou leuk zijn als deze te gekke dag met onweer wordt afgesloten, heb er zin an. Oh en olé enzo. Zo even lekker Braziliaans eten!
Voorlopig is de lucht in Nieuw-Vennep nog steeds blauw boven zee. Aan landzijde, dus in oostelijke richting hangen mooie onweerskoppen. We wachten geduldig af.
Het is trouwens misschien handig als je bij je profiel informatie je woonplaats invult, dan kunnen andere gebruikers als je bijvoorbeeld "hier onweert het" zegt ook zien waar dat is
Klopt, morgen weer een dag maar het zou wel o-zo welkom zijn als er vanavond nog wat kwam. Wat een plakhitte, hier in Utrecht.
De lucht ontploft trouwens al wel aardig, alleen het ontwikkeld hier allemaal rechtboven en dat zie ik liever niet. Laat het maar aan de belgische grens ontstaan, volwassen worden en dan Utrecht meepakken. Dat zijn ideale situaties!
Ik heb geen zin om alles aan te passen met dat ontopic en offtopic gedoe. Nu lekker verder gaan met onweer wat er aankomt en vragen zoals waarom zijn mijn berichten weg worden vanaf nu ook niet meer beantwoord
Der zit al wat mooi onweer Noord Frankrijk / Belgie
Alleen is dit kaartje beter geloof ik | Gewijzigd: 2 juli 2010, 18:26 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
er zit in een heel groot gebied in europa stevig onweer
ben benieuwd of ik vanavond of vanacht nog wat krijg? | Gewijzigd: 2 juli 2010, 19:14 uur, door MarkNL
Maar ik denk dat het hele land vandaag wel te maken krijgt met onweer, er zit wel zo veel in Europa, dat kan gewoon niet fout
ik hoop het met je mee