net niet de warmste
Onweersdagen: 0
Volgens dit kaartje is het ook maar matig
Staat hier momenteel wel aardig wat wind | Gewijzigd: 2 juli 2010, 12:38 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
kan ik me ook weer es verheugen op wat onweer.
rond welke tijd zal dit zich allemaal gaan ontwikkelen?
staat overal in de middag maar is dat dan ook voor het noorden van NL?
op de tornadoparameter er kans op windhozen waterhozen en eventueel een zwakke tornado in het noorden het grootst.
dus ik denk dan het ook in het noorden gaat onweren. maar ik weet niet wanneer het zich ontwikkelt.
dus ik denk dan het ook in het noorden gaat onweren. maar ik weet niet wanneer het zich ontwikkelt.
Daar is nu niets meer van over
De boel in de gaten blijven houden. In de huidige situatie is vaak van enkele uren van te voren of minder duidelijk waar en of er iets zal gebeuren. | Gewijzigd: 2 juli 2010, 13:30 uur, door chrismir
Het HIER & NU aanschouwen....en daar je conclusies uit trekken....
Staat er al iets van een verklarende woordenlijst hier op de site? Met wat uitleg over hoe onweer werkt etc? Ik merk dat heel veel leden niet allemaal een weercursus of meteorologische opleiding achter de kiezen hebben.
@Romani, wat voorspel jij voor de regio Westland/Den Haag de komende uren? | Gewijzigd: 2 juli 2010, 13:31 uur, door Marije
Voorspellen tegenover 'nuspellen', een andere manier om te zeggen dat niemand het weet en het gewoon een kwestie van afwachten is en zien wat er gebeurd...
We zitten hier nog maar op 24,5 graad, benieuwd of dat nog wel ergens goed voor kan zijn...
De Soundings (obv computermodellen) zien er wel okee uit voor Terschelling volgens mij. Nu nog hopen dat iets een zetje mee geeft.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Staat er al iets van een verklarende woordenlijst hier op de site? Met wat uitleg over hoe onweer werkt etc? Ik merk dat heel veel leden niet allemaal een weercursus of meteorologische opleiding achter de kiezen hebben.
*knip*
In de wiki staat veel achtergrondinformatie. De wiki is te vinden in het hoofdmenu bovenaan de pagina.