dat is best heftig vooral nu de bomen vol blad zit.
ik hoop dat het mee gaat vallen met persoonlijk leed maar voor de chasers onder ons hoop ik wel op vuurwerk
True,.. in Goes kan ik alleen vorig jaar nog herinneren dat er snachts de vuilcontainers over de straat bewogen, was best freaky.
En als het nu komt moet het wel donker zijn he kan ik mooie foto's maken hahaha...
---
A level 1 was issued for large hail (an isolated significant event possible), severe wind gusts, excessive rainfall and to a lesser extent for tornadoes over N-Spain, parts of France, Belgium and the Netherlands.
---
tornadoes ???????
Even snel een screenshot maken, morgen zal het wel weer veranderd zijn.....
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Hd Camera gaat mee voor opnames
Mooie lokatie Al heel wat inslagen gezien daar Waarvan 2 zeer dichtbij in een boom
Dus laat het onweer morgen avond maar komen Wil weer 25&26 mei praktijken
Hd Camera gaat mee voor opnames
Mooie lokatie Al heel wat inslagen gezien daar Waarvan 2 zeer dichtbij in een boom
Dus laat het onweer morgen avond maar komen Wil weer 25&26 mei praktijken
doe je goed
stond daar een paar jaar geleden op een camping (krabbeplaat ofzo)
gelijk de eerste avond was het feest
wel jmmr dat de dagen erna regenachtig en koud waren
maar is idd een topspot
Marcel
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Dat nieuwe weermeisje bij het Journaal (geen knmi) tekende voor morgenavond een onweerwolkje in Zeeland in en had het over een mogelijke onweersbui op zaterdag en volgende week normale temperaturen voor de tijd van het jaar.
Een weinig sexy weerbericht voor de OO fan... de extreme scenarios alhier spreken me aanzienlijk meer aan. Ben benieuwd!
Een weinig sexy weerbericht voor de OO fan... de extreme scenarios alhier spreken me aanzienlijk meer aan. Ben benieuwd!
Journaal e.d. zijn vaak voorzichtiger omdat mensen anders gaan klagen dat er niks is gebeurt terwijl er wel hevig noodweer was voorspeld.
Als er serieuze dingen worden verwacht weet ik 't vaak snel aangezien m'n vader bij de brandweer zit en die krijgt dan altijd update dat ie paraat moet staan ivm noodweer Met 25/26 mei was dat ook op 't journaal werd er gesproken over enkele onweersbuien maar hier wisten we al dat 't heftig kon worden.. hij heeft de hele nacht op de kazerne gezeten LOL. Uiteindelijk dus niks geweest maargoed..
Als er serieuze dingen worden verwacht weet ik 't vaak snel aangezien m'n vader bij de brandweer zit en die krijgt dan altijd update dat ie paraat moet staan ivm noodweer Met 25/26 mei was dat ook op 't journaal werd er gesproken over enkele onweersbuien maar hier wisten we al dat 't heftig kon worden.. hij heeft de hele nacht op de kazerne gezeten LOL. Uiteindelijk dus niks geweest maargoed..
Lasten we hopen dat je Vader flink wat onregelmatigheid kan verdienen de komende 48 uur
Journaal is idd voorzichig, meeste mensen zijn totaal niet op de hoogte van het weer.
Ik verwacht pas zwaar weer, als mijn buurvrouw met de kinderwagen gaat wandelen Vaak barst het dan 10 minuten later los..