Dat is ook het mooie van warmteonweer,op zichzelf staande cellen die zeer fotogeniek kunnen zijn!!
De onvoorspelbaarheid heeft ook wat spannends,zodra je wolken ziet verschijnen is er de kans dat er iets gaat ontwikkelen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Citaat van Wendy, zaterdag 26 juni 2010, 8:23 uur 28 Juni, wat fijn dat ik vrij heb gekregen van mijn werk zeg.
Maar ehhhm, ik ben benieuwd, en wacht gewoon rustig af
Buitengewoon verlof in het kader van onweer neem ik aan?
Haha, lol! Inderdaad, de baas ziet ze al aankomen! Al zoveel mensen die vrij willen voor oranje wedstrijden, voor mooi weer en nu ook voor onweer. Maandag wordt dan wel een leuke dag, mooi weer, voetbalwedstrijdje en als afsluiter wellicht een hoop gedonder. Ik heb in ieder geval de hele dag vrij en de tijd om alles te volgen!
---
De kaarten zien er beter uit inderdaad, ben benieuwd wat het ons gaat brengen, heerlijk die spanning weer!
---
De kaarten zien er beter uit inderdaad, ben benieuwd wat het ons gaat brengen, heerlijk die spanning weer!
Nouja.. ik werk dus als UZK, bij een productiebedrijf.. Eigenlijk moest ik fulltime, maar ze hebben me voor maandag van de planning gehaald...
Ja zei men baas : 'Ja nu kun je lekker voetbal kijken' (dus het onweer zag die nog niet aankomen) .. *Grijns* Vind het zelf geen probleem, maandag word het een mooie dag...
Eerst voetbalwedstrijd volgen, en dan een lekkere warme dag met misschien nog wel een mooie afsluiter qua onweer.. Nou mijn dag is dan compleet op die manier!
Altijd leuk die spanning! Maar zoals ik al eerder zei, ik wacht gewoon rustig en gespannen af..
Ik ga me niet bepaald focussen nu op de kaarten, als het komt, dan komt het wel.. en hou ik (zoals altijd) wel mijn camera gereed! !
De hittegolf heeft wel consequenties. De onstabiliteit in de atmosfeer neemt gaandeweg de week toe. Dat kan leiden tot spectaculair onweer maar een afkoeling tot onder zomerse waarden zit er vooralsnog niet in.
De hittegolf heeft wel consequenties. De onstabiliteit in de atmosfeer neemt gaandeweg de week toe. Dat kan leiden tot spectaculair onweer maar een afkoeling tot onder zomerse waarden zit er vooralsnog niet in.
Jammer dat ze dat zelf niet kunnen verzinnen