Ik denk ook dat Brzielie een goede candidaat voor de beker is, evenals Argentinie.. mja, we zullen het zien he
das mooi want dat was hard nodig (die deuk in hun ego dan he)... die brazilianen spelen echt vies voetbal vind ik!!! er hadden wat mij betreft nog wel iets meer gele kaarten mogen vallen bij hun. ik vond alleen wel dat robben vandaag niet helemaal toppie was, die heeft volgens mij nog best last van die blessure van zn hamstring. wat een immens spannende wedstrijd vandaag!!!!
toch werd ik echt helemaal gek en vind het zo super dat we gewonnen hebben. maar wat is het slecht voor het hart en de bloeddruk en vooral voor mijn stem.
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
toch werd ik echt helemaal gek en vind het zo super dat we gewonnen hebben. maar wat is het slecht voor het hart en de bloeddruk en vooral voor mijn stem.
Hahaha ja helemaal mee eens. Pfoeee wat een wedstrijd
daarom ben ik 5 jaar ouder geworden en zit ik nu aan de hoge bloeddruk pillen. lachen, kom je uit Gaanderen? Daar heb ik ook gewoond. Het is weliswaar 30 jaar geleden....
had ik ook
ik woon hier nu drie jaar maar daarvoor woonde ik 30 jaar in doetinchem op ooseld mischien zegt je dat wat?
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
Lol in deze buurt heb ik 1 1/2 jaar geleden diverse bouwkundige controles gehouden. Dus de buurt ken ik wel..