Maar iig wel gewonnen!!!
ja die penalty waar gaat dat nou weer over????
nu heeft nederland 2 tegentreffers en allebei door penalty's.
dat reden ze echt nooit om te winnen van brazilie. als ze het wel redden dan hebben ze echt grote kans op het winnen van het wk.
dus ik blijf dromen dat ze wel winnen. | Gewijzigd: 28 juni 2010, 23:05 uur, door m.reenalda
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
We gaan zeer zeker zweten....
Meestal gewoon kleine bedragen 5 euro of zo.Nu heb ik mezelf het volgende voorgenomen : ik ga 100 euro op Brazilie inzetten , want als Nederland dan verliest ben ik toch nog een beetje blij.
Een win win situatie!
Maar ga er van uit dat Nederland met 2-1 wint van Brazilie
We gaan zeer zeker zweten....
Valt best mee, in '74 nog...
Toch denk ik niet dat Nederland kansloos is. Duidelijk geen favoriet, maar zeker nog niet kansloos. Ik zeg 30 % kans dat Nederland een goede dag heeft en Brazilië verslaat...
Doen hebben we zelfs een wedstrijd verloren in de kwalificatiewedstrijden, en werden we Wereldkampioen.
Ben erg benieuwd vrijdag!
Werden we Europees kampioen Kimmey. Een WK heeft Nederland nog nooit gewonnen helaas. Eens moet de 1e keer zijn maar dat gaat deze keer niet gebeuren mijn insziens. Matig voetbal en teveel ego'tjes in het Nederlands Elftal zullen ons wederom geen Wereldkampioen maken.
Ik moet racen tegen de klok om de wedstrijd te kunnen zien, dus ik hoop dat het risico van de bekeuring in het niet valt bij de resultaten van de wedstrijd.
ik moet eerlijk bekennen dat ik er weinig vertrouwen in heb, maar als ze winnen ga ik uit mijn dakkie,,,,.