http://www.ongein.nl/video-trailer-van-de-...ings-12081.aspx
Die grens en scheitsrechters moeten lensen gaan dragen.
Ik vond dit eigenlijk geen blunder van de scheids en grens , maar meer een kwestie van overmacht.
De grens die dit had moeten beoordelen stond precies op lin met de laatste verdediger van duitsland , maar vanaf dat punt kan hij dat onmogelijk waarnemen .
De scheids kon het ook niet zien , ze stonden gewoon goed .
Dit is een fout van de fifa omdat ze geen camera's toestaan en hoogst persoonlijk van de heer blatter.
Ondanks alles counterde Duitsland het goed uit
ondanks die afgekeurde doelpunt hebben die duitsers over de hele wedstrijd bekeken wel beter gespeeld.
en nu is nederland - duitsland ook een stapje dichterbij
ga jij ook voor een nederland-duitsland in de finale? das namelijk precies wat ik gegokt heb lol! tot nu toe heb ik 75 procent van de nrs 1 en2 van elke pool goed gegokt lol... op spanje, chili en slowakije na...
als je met 2-2 de rust in gaat is dat een heel verschil dan wanneer dat met 2-1 is en zeker als dat doelpunt ook nog eens geheel onterecht afgekeurd is... en over die buitenspel score... ggrrmmbbll er worden zoveel fouten gemaakt... je zou er bijna wat van gaan denken....
Ik heb een afschuwelijke hekel aan Brazilië. Ik ga dan ook heel blij zijn als ze er uit vliegen, doet er niet toe tegen wie dat is. Maar als Argentinië, Spanje en Portugal ook nog even niet winnen is het WK voor mij helemaal geslaagd...