Bij de Deka hebben ze Handjes, un popje met un hand op hun kopje.
Bij elke winkel kom ik wel kinderen voor de deur tegen, die aan het winkelend publiek vragen of ze deze gadgets mogen hebben.
Na un kleine boodschap bij de Deka, vroeg un kind mij, ook of ik nog handjes had, zeg ik......
Ja un linker en un rechter!!!
[extra gratis taalles]
Als je de S los van een woord wilt schrijven gebruik je de apostrof ' in plaats van een aanhalingsteken " en waarom schrijf je het woord een als un?
En oh ja: voetbalgekte is één woord
[/extra gratis taalles]
| Gewijzigd: 23 juni 2010, 20:03 uur, door Murphy
Als je de S los van een woord wilt schrijven gebruik je de apostrof ' in plaats van een aanhalingsteken " en waarom schrijf je het woord een als un?
En oh ja: voetbalgekte is één woord
[/extra gratis taalles]
Je hebt je punt gemaakt. Regelmatig zo heb ik al gelezen. Ik ben het met je eens dat we best een beetje op de taal mogen letten, maar om op alle slakken zout te leggen gaat me wadtdt te ver. Wellicht is een taalforum iets voor jou?!
---
On topic; schitterend die voetbal gekte, oeps sorry moet aan elkaar; voetbalgekte dus. Al doe ik zelf niet mee aan al die oranje versieringen, ik kan er wel erg van genieten. Behalve van die vuvuzela, help wat een herrie, lijkt wel een losgeslagen kudde muggen. Verder die kids bij de supermarkten, ah ja, leuk toch!
En Duitsland speelde niet best, Ghana trouwens ook niet ....Servie en Australie maakte er trouwens wel een leuke wedstrijd van
Maarja we mogen beste zeggen dat Nederland gewoon de beste is!
En dat is heel beschaafd
Jammer, de Ghanezen hadden het verdiend om te winnen, helaas niet gebeurd. Engeland - Duitsland wordt een kneiter van een wedstrijd vermoed ik!
Enne, de Beessies zijn op bij de AH.. :S
Jep echt een D-Day
Ik vond die Wuppies beter eigenlijk maarja.
Ook dat wuppie lied
Maar goed, ben benieuwd tegen wie we het moeten opnemen in de 1/8 finales.
Murphy heb ik veel spellingsfouten?
Anders laat ik me vader erop los die is corrector van het ND.
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ik hoorde gisteren of eergisteren trouwens op de radio bij Coen en Sander dat die beesies nogal handig zijn voor de visserij, ze worden regelmatig al als kunstaas gebruikt, en men heeft er al menige snoek mee gevangen.
Als je griekenland ook zag spelen tegen Argentina hun laatste kans en dan spelen ze zo , echt verschrikkelijk.
Vanavond Nederland vs Kameroen dat kan een leuke pot worden .Kameroen speelt gelukkig ook een beetje aanvallend waardoor we misschien een mooi aanvallend positie spel kunnen zien.
Denk dat van Marwijk zo gaat spelen .
Stekelenburg
Boularouz Heitinga Matthijsen van Bronkhorst
de Zeeuw van Bommel
Kuijt Sneijder van der Vaart
van Persie
Wissels in de 2e helft
van der Vaart--------Elia
van Persie--------Huntelaar
En in de 82e min Kuijt voor Robben
Mijn voorspelling 3-1 voor Nederland van Persie , Sneijder en Huntelaar 1x en tegen doelpuntje van Samuel Eto
HOLLAND
Voor jou kan het misschien als een geintje overkomen maar voor andere weer niet! Wees blij dat dit topic nog open is want in het verleden is gebleken dat voetbaltopics op niets uitdraaien, dus daarom die regels!
---
On topic; schitterend die voetbal gekte, oeps sorry moet aan elkaar; voetbalgekte dus. Al doe ik zelf niet mee aan al die oranje versieringen, ik kan er wel erg van genieten. Behalve van die vuvuzela, help wat een herrie, lijkt wel een losgeslagen kudde muggen. Verder die kids bij de supermarkten, ah ja, leuk toch!
Ons ga sokker kyk voor de beeldradio
Ik ga voor de 3-0. Voor ons uiteraard. Opstelling hetzelfde behalve vd wiel --> Der Kannibaal Boulahrouz De Jong --> De Zeeuw. Robben zou ik lekker pas laatste halfuur mee laten doen. Geen risico's nemen! Hebben hem nog hard genoeg nodig.
Van der wiel stelt hij zowiezo niet op heeft al geel op zak en de Jong ook. (ja van persie ook maar die wil die ritme oplaten doen ) en met de Jong durft hij het risico denk ik niet aan .
Ik ben niet zo 'into' het WK dan..
Maar zou mooi zijn als ze hem er weer inplanten!
Dat is echt een topspeler!
Anyways, ik ga voor 2-0 voor nederland uiteraard! ! Huphuphup!
de kinderen vragen om 6 uur 's morgens al of ze voetbal mogen kijken.
ik vind het leuk dat en frankrijk en italie eruit zijn.
gewoon omdat het grote landen zijn die het wel even zouden doen.
nedeland vond ik niet heel best spelen maar gelukkig hebben ze gewonnen.
wat ik van de week trouwens erg gaaf vond was dat amerika er op het laatste moment er nog een scoorde.
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
Nederland speelde absoluut niet goed. Van Bommel en De Jong speelde foutloos, Sneijder raakte geen pepernoot, en de flanken werden amper benut. Dit veranderde pas toen Elia en Robben hun entree gemaakt hadden en Nederland beter ging spelen. Robben is een levensgevaarlijke speler, dat heeft hij weer bewezen, en dan is ie nog niet eens 100%, kan je nagaan wat er gebeurd als hij wel fit is! Dan is hij gevaarlijker dan wie dan ook.
Opmaken voor Nederland - Slowakije. Niet onderschatten, maar als Nederland verdergaat waar het mee bezig is, en Robben speelminuten maakt ligt de weg vrij naar de kwartfinale, alle vertrouwen in deze ploeg die in mijn ogen alle kansen hebben op de gouden wereldbeker!!
Nou prima verslag zo, niets aan toe te voegen! Verder was het eindelijk weer een beetje een spannende wedstrijd in tegenstelling tot de vorige twee wedstrijden. Nou zat ik wat vaker op het puntje van mijn bankstel. Zin in maandag! Olé!