Het toestel krijgt helaas ook geen officiële update naar Windows Phone 7 (Nou ja helaas...)
Voordeel is uiteraard de snapdragon 1ghz processor die lekker snel is en het 4.3" scherm.
Als je dan toch een HTC wil neem dan de Desire, daar zit Android op en ik weet zeker dat je daar geen spijt van krijgt omdat ie op een iets kleiner scherm 3.7" nagenoeg identieke hardware heeft incl. de 1ghz processor.
Verder kan ik je ook de Nokia N900 nog aanraden. (Heb ik zelf ook, toptoestel! + aparte grafische processor)
Tja, vrouwen gaan voor het uiterlijk.. (A)
Het toestel krijgt helaas ook geen officiële update naar Windows Phone 7 (Nou ja helaas...)
Voordeel is uiteraard de snapdragon 1ghz processor die lekker snel is en het 4.3" scherm.
Als je dan toch een HTC wil neem dan de Desire, daar zit Android op en ik weet zeker dat je daar geen spijt van krijgt omdat ie op een iets kleiner scherm 3.7" nagenoeg identieke hardware heeft incl. de 1ghz processor.
Verder kan ik je ook de Nokia N900 nog aanraden. (Heb ik zelf ook, toptoestel! + aparte grafische processor)
Naja hd2 word ook geleverd met andriod = HTC supersonic + iets sneller geklockte proc duurt alleen nog ff waneer die uitkomt
Idd, daarom ben ik voor de N900 gegaan.
Heb er tot nu toe nog geen spijt van
Oh en trouwens, je camera op die Vivaz HD kan helemaal geen Full HD films schieten. 720p = HD maar niet Full HD.
Lijkt me trouwens geen fijne smartphone, hou het liever bij m'n iPhone met z'n heerlijke iOS. Android is ook prima natuurlijk.... | Gewijzigd: 14 juni 2010, 00:17 uur, door jballe
2. Foto's maken doe je met een fotocamera
3. Video's maak je met een videocamera
1a. Telefoon is om mee te smsén
1b. Telefoon is om mee te internetten
1c. Telefoon is om mee televisie te kijken
1d. Telefoon is om te gebruiken als route planner (i.c.m) google maps
1e. Telefoon is om films te kijken
1f. Telefoon is om het weer in de gaten te houden i.v.m buienradar/weerradar pro.
1g. Telefoon is om mee te twitteren (wat ik dus niet doe..
Zo, Jan, je lijstje is compleet enne, foto's en video's maken kan wel met telefoon's alleen vind ik de kwaliteit nooit zo goed als met een echte camera.
Een samsung Jét!
-mijn broer had hem toen hij net nieuw is en de processor die er in zit is gewoon goed.. ;D vind hem nu al fijn! ;D-
Die heb ik ook, schijtirritant met smsen als je qwerty toetsenbord gebruikt, springt hele tijd naar gewoon toetsenbord, verder is het wel een chill dingetje