full HD filmen 8,1megapixel camera alles er op en er aan ben er zeker blij mee. want nu zullen er zeker ook filmpjes volgen van mij op o o
2. Foto's maken doe je met een fotocamera
3. Video's maak je met een videocamera
helemaal voor 100% mee eens, je kunt met een koelkast ook geen vlees braden!
nou als je lekker op je dooie gemakje aan het fietsen bent door de natuur
je geniet van de vogels je luistert naar de wind. je kijkt nog even hoe snel je dat heuveltje opkomt.
en ineens land daar een ufo !
nou dan ben je denk ik toch wel ff blij dat je je mobieltje bij hebt
je geniet van de vogels je luistert naar de wind. je kijkt nog even hoe snel je dat heuveltje opkomt.
en ineens land daar een ufo !
nou dan ben je denk ik toch wel ff blij dat je je mobieltje bij hebt
+1
Marcel
daarom is een simple nokia of andere simpele telefoon met een normaal sherm en wat extra functies veel beter om die gaan lekker 2,5 week mee ipv een dag en laat staan dat die dingen gewoon veel meer kunnen hebben (vallen, water, wachmachine, etc) Tuurlijk een filmje schieten dat er toevallig een ufo voor bij komt is ook handige. achja ik heb zelf ook een iphone 2g (usa inport) is aan het begin leuk maar dan houdt het op | Gewijzigd: 12 juni 2010, 19:03 uur, door flaskk
Ik ga binnekort ook een nieuwe aanschaffen alleen ik heb er 3 in gedachte maar zit nog zwaar te twijfelen welke het word
1. HTC HD2
2. HTC Legend
3. Sony Ericsson Xperia X10
Suc6 met je nieuwe toestel !
Neem alsjeblieft geen HTC HD2, krijg je spijt van, ik heb hem binnen een uur terug gebracht, denk ook eens aan een HTC Desire, pracht toestel en super camera
had na veel gedoe mijn muziek en foto bestanden overgezet en heb ze na een paar uur per ongeluk gedeeltelijk gevonden op de htc daarna niet meer en de rest ook niet.
man..man ...man...wat heb ik ik me zitten irriteren aan dat ding.
Ruk.
Ja ik hoor wel meer mensen klagen over die HD2 ! maar sommige zeggen dat het een heel goed toestel is... Dat verschilt zowiezo per persoon.
Desire lijkt me idd ook een mooi toestel !
Ach, het is zo moeilijk Maar bedankt voor de tip !
2de batterij meenemen , heb ik nu ook met me Viewty
Als je aan het werk bent(buiten) en je voelt een drup en je ziet op buienradar een vermoedelijke shelf of rolwolk aankomen, dan ben je verdomde blij dat je een mob met goeie camera bij je hebt, anders heb je niets.......
Maar er zijn natuurlijk limieten, zo zal ik dus niet een mob kopen van 600 euro wat technischer wijzen veel minder waard zou zijn let daar wel op hoor, want ze gooien er zo een honderdje extra op, alleen voor de merklens.