| Gewijzigd: 8 juni 2010, 20:34 uur, door ddj
zekerteweten, we hebben nog in de aanbieding een funnel, een een tape, zodra ik weet hoe je dat klerreding aan de gang krijgt om m op de pc te zetten en een paar mooie fotos.
maar die volgen nog, want bui nummero 2 komt op mij af dus ik begeef me weer richting de stad
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
heb er 2 de rest heb ik nu ff geen zin in om na te kijken, doe ik morgen wel weer ofzo
hier is de funnel, een prachtige mooie draaiend geheel, maar ook zo weer weg, want met dat ik m zag was ie al bijna weer verdwenen, en dat terwijl hij zo groot was.
maar deze enorme inflow vond ik ook erg indrukwekkend.
| Gewijzigd: 8 juni 2010, 23:16 uur, door GraphicNizor
de eerste is nog een betere inflow pic dan de vorige, hier zie je de bui ook erg mooi liggen en je kan ook meteen goed zien dat hij vanuit daar de voeding (inflow) krijgt, wat uiteindelijk een rolwolk bleek te zijn wat deventeroverijssel in de stad heeft gespot. Zelf gok ik dat hij een wallcloud gezien heeft
foto 3 is een klassieke opbouw van rolwolk
Deze rolwolk was ook niet zo heel erg groot.
de laatste rolwolk was ook de grootste, die liep van Hattem tot aan de rand van zwolle zuid
en erna een prachtige zonsondergang
| Gewijzigd: 9 juni 2010, 00:16 uur, door Bronk
nah dan zet ik m er wel weer in, was helaas maar 1 goede foto van, rest was overbelicht en heb er nog wel een mar dat zie je bijna niet.
Het is wel door meerdere mensen bevestigd dat ze dit gezien hebben.
enige wat ik nog miste was de mamatus | Gewijzigd: 9 juni 2010, 00:09 uur, door GraphicNizor
Ik had nog wat fotos staan op mijn olympus, deze zijn niet zo heel byzonder maar wel voordat de bui er was, zit er een bij waarvan ik niet precies weet wat t is, miss dat jullie me kunnen helpen?
vandaar dat je de jacobsladder er zo mooi achter ziet, maakt t net weer even wat mooier. ik heb er geloof ik wel 5 gemaakt, en moest snel zijn, en deze was veruit de beste. bij de rest allemaal overbelicht en onderbelicht in alle haast | Gewijzigd: 10 juni 2010, 16:15 uur, door GraphicNizor