Ik ben Debby bijna 30 en ik kom uit de noordoostpolder..Emmeloord.
Ik kom geregeld op deze site als ze bij het weerbericht het woordje onweer laten vallen..
Gister dacht ik laat ik me maar is registreren hier
Ik ben hier niet omdat ik onweer waanzinnig mooi vind...maar omdat ik een echte bange poeperd er voor ben
maaaarrrr....omdat ik hier er veel over lees... merk ik dat ik het steeds minder eng vind..
dus als er nu een "klein" onweers buitje is ken ik me nu redelijk rustig houden...maar als het echt vlakbij is en vooral boven me hoofd hangt dan weten jullie het..dan zit ik hier niet "wauw wat mooi" maar meer "wauw hopen dat het snel weg gaat"
groetjes van een "bange poeperd"
er zijn er nog meer die hier komen en proberen hun angsten wat te temperen. anderen doen het door middel van alles te leren begrijpen er zijn er ook die tijdens onweer op de chat komen babbelen totdat het terug over is, enz... ieder zijn eigen manier van ermee om te gaan dus
ik wens je heel veel plezier toe hier op onweer-online, en je zal zien dat het hier niet enkel allemaal om onweer draait, maar over allerhande weersverschijnselen en natuurfenomenen
Onweersdagen: 0
eenmaal op deze site verdwijnen je angsten voor een groot deel zeker wel, mede door de steun en mede omdat je door de radars en info heel goed kan inschatten of de bui wel of niet bij je in de buurt komt, ik denk dat meer dan 50 % van de buien die voorspelt worden geneens in de buurt van je huis komen ??
groetjes Ruk.