ik dus ook
ontopic: zijn er nog kansen voor vandaag ? iemand ?
of is deze topic ten einde gekomen?
weather without storms is no weather at all.
Ik lees er tegenwoordig allemaal maar over heen en filter voor mijzelf eruit wat belangrijk is op dit forum. Niet reageren is volgens mij de beste remedie. Ik beperk met tot het posten van waarnemingen. Wat ik vind breng ik wel naar de politie....
Helemaal mee eens...
Ik denk dat Jan met kennis bedoeld dat:
als het dan eens tegen zit en het niet zo uitkwam zoals verwacht
geven Knightdoppler en Piet Berger er vaak nog een uitleg bij waarom het tegen viel
dat wat je dus op andere site's niet ziet .. daar is het van uhhhh jah wat raar ik weet het niet.
ik kan alleen maar zeggen dat ik totaal geen kennis had maar juist door veel te lezen op o-o heb ik toch al behoorlijk veel geleerd...
Onweer-Online is wat mij betreft het zonnetje achter de wolken
het geeft wat licht in de duisternis.
Ontopic:
zo raar als het nu is heb ik nog nooit meegemaakt
hier in het zuidoosten hebben we normaal gesproken toch vaak wel de meeste kansen op een lekker knetter buitje
alleen nu vallen we toch er steeds nu net buiten, bijvoorbeeld vanacht had ik gezien de radar toch echt wel regen verwacht (de onweer ging net naar het oosten) maar heb vanacht heerlijk geslapen en zag vanmorgen dat er vanacht bij ons toch nagenoeg geen regen gevallen was? wat is er met die bui gebeurd?
het lijkt wel of er een soort vangnet hangt tegen onze grens aan en alle buien doet oplossen.
maar ja we blijven hoop houden.
O-O gaat hard op weg (of is het zelfs al) om de grootste weersite van NL te worden!
Dat ziet er dan weer niet onaardig uit
het ziet er niet denderend uit...miiiiiisssccchiieeeen wat buitjes in het oosten.
Hoorn droog 21 graden en bewolkt..wel erg vochtig buiten met weinig wind
Weet je wat het een beetje is sommige mensen snappen de definitie van het woord kans niet .Jullie geven hier een verwachting waar in staat KANS op onweer , maar jij zegt niet vandaag komt er 100% onweer. De mensen die ook ieder keer negatief lopen te lullen als de verwachting niet uit komt die hebben er zowiezo geen kaas van gegeten.
Jij piet en knight steken er ontzettend veel energie in om alles hier up to date te houden en zodra jullie al een klein kansje zien op onweer of sneeuw dan maken jullie daar melding van .Toppie!!
Maar dan kom je dus weer op het probleem wat ik in de eerste regels zeg. Komt het niet uit dan zitten ze direct weer op alles en iedereen af te geven .
Ik hoop dat jullie je nergens wat van aantrekken en wel voor mij en het overgrote deel hier gewoon de kansen blijven posten .Komt het een keer niet uit boeien volgende keer beter en mensen die dat niet vinden ga lekker op een ader forum lopen zieken!!!
M.v.g thijs
Cape in het Oosten rond de 800 en lifted -3
Cape / Srh3 / Sm ziet er ook niet goed uit die geeft ook een heel klein kansje in de achterhoek .
Actueel weer Heeten :
Temp . 19.9
Lv , 81 %
Bewolkt
luchtdruk , 1003.3
En er staat wat wind
Grtz Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel