Wow! Nice!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Om toch maar weer eens terug te grijpen naar (25 mei 's avonds ) vorig jaar.
Toen ontstonden er 2 MSC'n naast elkaar waarvan iedereen dacht dat ze via BE naar NL zouden trekken.
Niets bleek minder waar, via het NW van FR gingen ze beide het Kanaal op, om vervolgens via het NW van BE en ZW van NL ons land in te trekken.
Het zal zeker geen herhaling worden, maar sommige dingen waaronder het weer laten zich nou eenmaal moeilijk voorspellen
Toen ontstonden er 2 MSC'n naast elkaar waarvan iedereen dacht dat ze via BE naar NL zouden trekken.
Niets bleek minder waar, via het NW van FR gingen ze beide het Kanaal op, om vervolgens via het NW van BE en ZW van NL ons land in te trekken.
Het zal zeker geen herhaling worden, maar sommige dingen waaronder het weer laten zich nou eenmaal moeilijk voorspellen
Herinner ik me nog wel!
Deze situatie vind ik meer op de bui van vorig jaar juli lijken,
toen leek Zeeland, ZH en NH de volle laag te krijgen
maar ging het grootste gedeelte de Noordzee op, wat natuur
schitterende videos en fotos opleverde!
Vanavond is het in het grootste gedeelte van het land bewolkt en kan er lokaal neerslag gaan vallen. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 15 graden op de Wadden tot zo'n 19 graden in het zuiden van het land. Vannacht neemt de bewolking steeds verder toe en vanuit het zuiden uit komt er een flink neerslaggebied naar ons land dat gepaard kan gaan met onweer, hagel en windstoten. Lokaal kan er veel neerslag gaan vallen. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 15 graden aan de kust tot zo'n 18 a 19 graden in het zuidoosten van het land. De wind is zwak tot matig 2-3 Bft en komt vanuit het noordoosten.
Morgen komen er geregeld regen en onweersbuien voor die lokaal flink uit kunnen gaan pakken. Aan het einde van de middag lijkt het rustiger te gaan verlopen. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 17 graden in de kustgebieden tot zo'n 22 a 23 graden in het binnenland. De wind is zwak tot matig 2-3 Bft en komt vanuit het zuidwesten.
Zaterdag is het dan gedaan met de hoge temperaturen, wel zal de zon zich vaker laten zien en er kunnen ook enkele buitje voor gaan komen. De middagtemperatuur ligt ongeveer rond de 15-20 graden. Zondag lijkt het erop dat we te maken gaan krijgen met een zonnige dag. De temperaturen komen uit op zo'n 18 tot 20 graden.
Bron Weerdirect
Hoi Jan.
Denk jij bij deze verwachting ( de nacht) aan nieuwe ontwikkelingen of wordt hier de bestaande lijn boven frankrijk boven ons land verwacht.
Johan
wind is helemaal weg, motregen en het is stil erg stil.
groeten marieke
Verdamping van water door zon/temperatuur...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Helemaal mee eens, maar je mag ook hopen toch?
Hmm.. Volgens laatste radar beelden lijkt het alsof de 2 complexen boven Frankrijk in elkaar klonteren!
Dat zou heel mooi zijn voor ons!