Wow, zeer fraaie foto;) klasse:D dat moet echt een spektakel geven, lijkt me!
nou in zuid-oost NL(Brabant) hebben we ook niet veel gehad, sterker nog.. helemaal niks..
dus jullie zijn niet de enige:) | Gewijzigd: 8 juni 2010, 20:36 uur, door MarkNL
dan zit je waarschijnlijk naar de verkeerde plek te kijken, buienradar klopt altijd als een bus bij mij
hoe is t nu daar in musselkanaal dan want volgens buienradar zou het er nu goed moeten regenen.
edit: veel geflits de harde knallen komen hoop ik nog | Gewijzigd: 8 juni 2010, 20:36 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Hier heeft het ook alleen maar geregend
Al ontstaat er in Belgie/Brabant nog wel iets wat deze kant optrekt, en als het zo activeert als de buien die ik heb zien ontstaan vanaf mijn balkon kan het nog wel leuk worden
Nu valt hier al een kwartier aan één stuk zware regen.
Bijna wateroverlast.
Mhmmm,die bui komt richting Soest (en Amersfoort),nou ff duimen dat hij volhoudt en nog een pietsie oostelijker trekt dan kan er hier ook nog ff genoten worden want vanmiddag was het net niet... Wel wat foto`s gemaakt van donkere luchten maar eigenlijk geen onweer gehad,slechts een paar rommeltjes.
of topic
toevallig ben ik vanmiddag nog in leiden geweest
on topic
een paar flitsen en wat gerommel gehoort wel veel water in korte tijd na beneden gekomen.