Gebeurd mij ook wel eens je wil gewoon die thunder horen!
Blijft frustrerend hoe die buien ontploffen na ze hier over heen zijn getrokken zonder resultaat.
Buienradar heeft het over '' wegtrekkende onweersbuien '' ik zie ze juist ontstaan?
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Uiteindelijk krijgt limburg ook vast wel de volle laag...
'het zakt' steeds meer af namelijk vanwaar de buien ontstaan..
Ik kijk constant zeg maar de temperatuurkaart.. en overal koelt het af, alleen Limburg heeft nog vrij hoge temperaturen..
(Edit: En de rest van het oosten, haha.. )
Ik ben dan geen expert.. maar ik denk dat dit ermee te maken heeft..
Nja goed, we gaan het zien!
Ook ik blijf hopen natuurlijk.. | Gewijzigd: 8 juni 2010, 19:43 uur, door AddictedStar
maar wel de eerste onweersdag hier
precies! de kop is eraf!
het was wel een heel mooi rommeltje toch?!
'het zakt' steeds meer af namelijk vanwaar de buien ontstaan..
Ik kijk constant zeg maar de temperatuurkaart.. en overal koelt het af, alleen Limburg heeft nog vrij hoge temperaturen..
(Edit: En de rest van het oosten, haha.. )
Ik ben dan geen expert.. maar ik denk dat dit ermee te maken heeft..
Nja goed, we gaan het zien!
Ook ik blijf hopen natuurlijk..
En denk jij dat er dus vanaaf/vannacht nog wat gaat gebeuren?
Klopt ik heb hier gezien, ik had nog net die bui.
aha warmertuut. ik woon ongeveer tien minuten bij je vandaan.
on topic
het regent bij ons lekker door, en af en toe een flinke donder. echt van die donders waarvan je ramen gaan trillen.
wat ik nu van buienradar heb gezien, krijgen we nog heel wat. we zullen het horen en vanavond waarschijnlijk ook zien.
groeten marieke
ahaha jah ik ken winkel ook
ontopic: lekker geonweerd heb flink genote wordt er nog meer verwacht?
Misschien wel, misschien niet.
Ik blijf gewoon hopen.
Persoonlijk ga ik er wel van uit.
(Aangezien de temp nog vrij hoog is hier in noord-limburg. 22.3 (volgens buienradar-temperatuurkaart. )
En als ik de afgelopen 3 uur bekijk, is toch de helft van nederland frisser geworden waar onweer is geweest/voorgekomen., behalve wij, en de rest van het oosten
Dat is mijn beredenering, correct me if i'm wrong ! )
Ik blijf gewoon hopen.
(Aangezien de temp nog vrij hoog is hier in noord-limburg. 22.3 (volgens buienradar-temperatuurkaart. )
En als ik de afgelopen 3 uur bekijk, is toch de helft van nederland frisser geworden waar onweer is geweest/voorgekomen., behalve wij, en de rest van het oosten
Wij liggen in Zuid - Limburg goed kwa temperatuur. Laten we samen hopen
Ik heb de temp kaart gevonden
We moeten gewoon erin blijven geloven. En vragen of moeder natuur ons wat kan sturen. In Zuid - Limburg, temp 20.2 dalend dus.
Ik blijf gewoon hopen.
de overgang van warm naar koud kan het inderdaad wel eens hard gaan.