Op luchthaven Schiphol heeft een vliegtuig een noodlanding gemaakt nadat er brand aan de motor was ontstaan.
Dat meldt Alarmeringen.nl.
Het zou gaan om een toestel van Maroc Air. Op de microblogsite Twitter melden verschillende ooggetuigen een brandend vliegtuig te hebben zien vliegen.
Niemand zou gewond zijn geraakt. Passagiers worden met bussen terug naar de terminal vervoerd.
Bron: Nu
Onweersdagen: 0
Beknelling is voor een gekantelde hoogwerker die alleen schade opgelopen heeft, geen gewonden..
ik dank god voor dit goede afloop !
alleen ik hoop ook nog dat er geen gewonden zijn met de brandweerwagen !
amen ! | Gewijzigd: 6 juni 2010, 22:28 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
dat is een afschaling nu...opruimen zegmaar zoiets
http://www.gemeenschappelijkemeldkamer.nl/jargon.asp nuttig linkje met afkortingen | Gewijzigd: 6 juni 2010, 22:34 uur, door corro
hoe is het trouwens met de brandweerwagen , daar hoor je niks meer over
telegraaf.nl zegt:Een brandweerwagen die op weg was naar de plek waar het toestel zou landen, kantelde onderweg. Dat gebeurde op het terrein van de luchthaven, liet het Korps landelijke politiediensten weten. Bij dit ongeval raakte niemand gewond.
Ik heb hem niet gezien, maar hoorde keihard vliegtuig lawaai. En klonk heel vaag alsof de motor er zo mee op kon houden.
Een Boeing van luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc heeft zondagavond even voor tien uur een noodlanding gemaakt op luchthaven Schiphol. Het toestel moest na de start terugkeren naar het vliegveld vanwege brand in de motor.
Dat hebben bronnen rond Schiphol zondagavond gemeld. Het vliegverkeer heeft vanwege de noodlanding een aantal minuten stil gelegen.
De Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) laat weten dat het toestel veilig op Schiphol is geland en op eigen kracht naar de gate kon rijden. Er zijn geen gewonden gevallen door de noodlanding.
Een brandweerwagen die op weg was naar de plek waar het toestel zou landen, kantelde onderweg. Dat gebeurde op het terrein van de luchthaven, liet het Korps landelijke politiediensten weten. Bij dit ongeval raakte niemand gewond.
Bron: De Pers
Onweersdagen: 0