Diverse inwoners van Haarlem weten te melden dat het vliegtuig zeer laag over Haarlem vloog. Enkele hebben ook gezien dat de motor in de brand stond. Een brandweer auto is tijdens het rijden naar de melding op de A4 over de kop geslagen. Diverse bronnen melden AB-Radio dat het vliegtuig een noodlanding heeft gemaakt op Schiphol.
Bewoners van Haarlem Schalkwijk zeggen dat de flats stonden te trillen toen het vliegtuig over kwam. De politie spreekt van een wonder dat het vliegtuig niets geraakt heeft.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Sorry tegelijk gepost denk ik. | Gewijzigd: 6 juni 2010, 22:11 uur, door luci
Diverse inwoners van Haarlem weten te melden dat het vliegtuig zeer laag over Haarlem vloog. Enkele hebben ook gezien dat de motor in de brand stond. Een brandweer auto is tijdens het rijden naar de melding op de A4 over de kop geslagen. Diverse bronnen melden AB-Radio dat het vliegtuig een noodlanding heeft gemaakt op Schiphol.
Bewoners van Haarlem Schalkwijk zeggen dat de flats stonden te trillen toen het vliegtuig over kwam. De politie spreekt van een wonder dat het vliegtuig niets geraakt heeft.
bron?
weather without storms is no weather at all.
de politie spreeks van een wonder dat hij niets geraakt heeft...dus dit opgeblazen gedrag is dus LOGISCH
weather without storms is no weather at all.
Nee dat is het niet! Vliegtuig is neergestort is wel heel wat anders als een vliegtuig maakt noodlanding
en typen met capslock is het zelfde als schreeuwen.
Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt voor een vliegtuig van Air Maroc met problemen. Het toestel schijnt inmiddels geland te zijn. Op weg naar Schiphol is op de A4 een brandweerwagen gekanteld.
Het toestel, met 162 passagiers aan bood, is veilig geland, aldus twitteren passagiers momenteel.
Bron: Haarlems Dagblad
Onweersdagen: 0
Beknelling is voor een gekantelde hoogwerker die alleen schade opgelopen heeft, geen gewonden..
Ik hoorde toestel, iemand vroeg aan mij of ik toestel extreem laag zag overvliegen. Ik zei nee, ik zei, ik hoode hem wel. Vervolgens zei ik, mss een crash. Toen keek ik op P200 en schrok me rot. Zoveel oproepen voor een bepaalde melding had ik nog niet eerder gezien.
Dus ja, media loopt altijd iets achter
Wat een gemekker weer zeg.... Toen hier op o-o erover gepraat werd wist niemand nog van niets.