Foto:
Mobiel zelf: (samsung marvel s5560)
| Gewijzigd: 5 juni 2010, 14:45 uur, door onweeer
Ik sta er wel vaker van te kijken wat voor mooie foto`s er uit een mobieltje kunnen komen,
maar zodra je schemering hebt of het is donker dan gaat de kwaliteit drastisch omlaag
laat er dan net een instelling daarvoor opzitten
Naar mijn mening maken samsung telefoons op zich toch wel de mooiste foto's.
Ik heb zelf een Nokia N900 ook met 5 megapixel, maar die maakt lang niet zulke mooie foto's.
helaas is het dynamische bereik van de chip in mobieltjes niet zo groot waardoor het er altijd beetje flets uit ziet en daardoor is meestal snel een fotosjopje nodig vind ik.
verder is de beeldruis ook altijd zichtbaar, daar moeten ze eens wat aan gaan doen in mobieltjes, dan pas zal ik foto's maken met me mobiel
helaas is het dynamische bereik van de chip in mobieltjes niet zo groot waardoor het er altijd beetje flets uit ziet en daardoor is meestal snel een fotosjopje nodig vind ik.
verder is de beeldruis ook altijd zichtbaar, daar moeten ze eens wat aan gaan doen in mobieltjes, dan pas zal ik foto's maken met me mobiel
Of bracketing functie introduceren..... kun je een HDR maken. Heb je toch nog wat meer dynamisch bereik!
heb je gelijk in, maar als je bij de standaard foto val veel ruis hebt dan word hdr ook moeilijker