Mijn favo's zijn 2 en 3..
Waarom?
Omdat je de lucht, bos, water, en het (zand)strand op de plaat gezet.. Netjes en vooral puur natuur!
Dank je Wendy! Dat was idd mijn bedoeling; een totaalplaatje!
Dank Tribal, vind zelf het perspectief ook wel leuk zo van die kever. En de kleuren zijn wel mooi naar voren gekomen.
Twist! We denken hetzelfde (idd een totaalplaatje dus !)
hahaha
@ Lingy:
Ik heb eens de Juni-kever opgezocht.. en ik moet je gelijk geven, want die bestaat inderdaad!
(Maar wie weet is het ook wel gewoon een verdwaalde Mei-kever die dus het verschil niet weet tussen Mei en Juni ! hahaha)
hahaha
@ Lingy:
Ik heb eens de Juni-kever opgezocht.. en ik moet je gelijk geven, want die bestaat inderdaad!
(Maar wie weet is het ook wel gewoon een verdwaalde Mei-kever die dus het verschil niet weet tussen Mei en Juni ! hahaha)
Lol! Heb even gegoogled maar inderdaad een juni-kever bestaat echt. Nooit geweten. En hij ziet er ook nog eens zo uit! Deze was namelijk iets kleiner dan normaal. Kortom; ik denk dat het een juni-kever was! Ben benieuwd overigens naar de juli-kever...
ze lijken inderdaad veel op elkaar, maar dit was wel een gewone meikever, junikevers hebben niet die rare gewei-achtige uitsteeksels op de kop, maar meer gewone sprietjes
pas wel op voor je gazonnetje... de larven zijn nogal hinderlijk!