Het is de natuur maar en je leeft vast wel langer dan die ene dag, kortom... het leven duurd nog wel even!
Het is de inwendige mens die zo naar dat gedonder hunkert. Verslavend dus en het zal niet gauw vervelen. Ik wil zo graag eens weer een nachtelijk onweer met die felle flitsen die door de hele lucht heen klieven.
...
Zo dat ik dat uit mn strot heb gekregen zeg!
Ik wil onweer, gisteren is zo tegengevallen.
Wou ik maar even zeggen als absolute noob hiero.
En mensen die willen zeuren heb je altijd en overal. Ik loop prive ook altijd mensen te waarschuwen en lekker te maken voor onweer en mag het dan zoals als gisteren ook weer horen.... Better safe than sorry En wat betreft mensen die hier lopen te trollen, dat zijn niet de echte liefhebbers, ga gerust ergens anders heen of ga idd strenger modden, wegjorissen, bannetjes en eventueel permabannetjes als het niet anders kan. We willen allemaal graag onweer maar houd het gezellig, wel zo leuk toch.. (realiseer je dat het een hobby is, je betaald hier niet voor een dienst waarover je kunt klagen)
We richten ons gewoon op de volgende kansen, morgen (dinsdag), donderdag en vrijdag. Aangezien bij ons de kindertjes druk met da avond4daagse bezig gaan hoop ik op droog (bliksemvrij) weer 17:00-18:30 aangezien de 'marsleiding' zich meestal niet met (on)weer bezig houdt.
...
Zo dat ik dat uit mn strot heb gekregen zeg!
Ik wil onweer, gisteren is zo tegengevallen.
Met een beetje geluk, donderdag...
Het zou voor die mensen jammer zijn als jij er geen energie meer in wilt steken, er is een paar keer in dit topic door de Moderatoren gewezen op het feit dat het hier geen chat is, mischien eens nadenken met z'n allen (modjes) om eens wat
strakker te modereren of daar een andere oplossing voor te vinden.
Ik wens jullie sterkte en succes.
Groet Henk .
Mee eens Er is maar 1 iemand die met zijn onzinnige vragen en reacties zeker 10 pagina's van dit topic alleen gevuld heeft.
Zal geen namen noemen ,maar als je een beetje op heb gelet dan weet je het .(van s'morgens vroeg tot s' avonds laat )
Zal geen namen noemen ,maar als je een beetje op heb gelet dan weet je het .(van s'morgens vroeg tot s' avonds laat )
Ik zal ook geen namen noemen maar tel er meer.
Hoe lager het getal, hoe groter de kans op onweer?
Wil die dingen graag leren
er moet ergens een pdf te downloaden zijn van"praktische gids vd onweerliefhebber"
klik hier http://www.meteoactueel.nl/cms/index.php?o...&Itemid=662
dat is hem! zeer leerzaam | Gewijzigd: 7 juni 2010, 09:54 uur, door corro
We leren van elkaar toch? de experts kunnen toch hetgeen doorgeven wat zij hebben geleerd aan de nieuwkomers? ik sta er voor open
klik hier http://www.meteoactueel.nl/cms/index.php?o...&Itemid=662
dat is hem! zeer leerzaam
Hey, wat geweldig!
Super bedankt!
Natuurlijk baal ik van gisteren....ook ik hunker naar wat actie! Maar goed, donderdag wellicht weer een kans! Kop op allemaal, alles komt goed!
O ja, laten we de topics inderdaad niet teveel vullen met "domme" vragen. Duik eens in het archief van het forum en kijk eens of je vraag al eens beantwoord is. Zo niet, dan is wellicht het openen van een topic over hoe je kaartjes moet lezen/interpreteren een idee?
Al met al: Gewoon doorgaan met dit geweldige forum waar menig onweer idioot zijn ideeen en ervaringen kan delen!
"Het weer laat zich niet voorspellen".
Als Jan en co het goed hebben (zoals afgelopen winter meermaals het geval was) is het knap, hebben ze het mis dan is er geen man overboord. Ik persoonlijk lees liever de verwachtingen op o-o dan die van het KNMI, die er nog veel meer naast zitten. Wat verder een groot pluspunt is van deze site (en dat is al door meerdere aangehaald) is dat op vragen antwoord en uitleg wordt gegeven. Ik zelf ben bijvoorbeeld meer een liefhebber dan een fanaat maar door de topics goed te lezen ben ik ondertussen toch al in staat kaarten te lezen en te interpreteren.
Om een lang verhaal kort te maken: Jan, ga zo door en trek je niets aan van de azijnzeikerds. Neem het voor kennisgeving aan en laat het verder links liggen. Er zijn ZAT mensen op deze site die je werk WEL waarderen!
Groeten Gilbert.
Ik heb gisteravond nog wel vier ontladingen gehad, meest opvallende was alleen dat het ongeveer 10 minuten keihard regende. Straat stond meteen blank
Toe maar dan ging het er hard aan toe.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/