Ik meld me via Twitter als er wat gebeurt in de polder.. Have fun enjoy the thunder!
http://www.onweer-online.nl/images/maps/cape_actueel.png
Kaartje zegt noppes
Edit:
Gebied dat nu Zeeland intrekt verliest iets intensiteit maar de neerslag wordt zwaarder over een breder gebied iets naar onderen en als dit doorgroeit krijgen we daar hopelijk ook onweer in, wat vervolgens oven midden en oost NL zal gaan trekken! | Gewijzigd: 7 juni 2010, 00:29 uur, door vossejongk
Citaat van Rene-Zeewolde, maandag 7 juni 2010, 0:27 uur Ik heb 5 katten maar die worden zeker niet steeds platter.
Sterker nog, geen flitsje te zien, geen dondertje te horen, alleen een paar spatjes regen op het zolderraam.
Locatie is Zeewolde, zuid-Flevoland om volledig te zijn
Men beweert dat sommige dieren slecht weer aan voelen komen en hun gedrag aanpassen.
Is ook een andere discussie over op het forum. Ik merk aan mijn katten nooit iets, behalve dat ze de ham van m'n brood jatten als ik niet oppas.
Misschien is het éne dier er gevoeliger voor dan het andere, geen idee. Ik ben geen wetenschapper.
Overigens had ik eerder iets moeten schrijven, ik hoor het nu opeens rommelen in de verte.
Of zou dat mijn maag zijn, door het gemis aan die ham?
Daarom schreef ik ook: "Misschien is het éne dier er gevoeliger voor dan het andere, geen idee. Ik ben geen wetenschapper."
Aan MIJN dieren merk ik nooit iets, dat is de conclusie die ik trek.
Met het 'onweer' is het alweer bekeken hier, geloof ik. Het is weer droog en er is niets meer te horen.
Bedtijd dus, iedereen nog veel plezier hier gedurende deze 'onstuimige' nacht
Ik kan er met mijn pet niet bij. Ik snap niet waar het mis heeft kunnen gaan.
Iets om mijn hoofd op te breken vannacht vrees ik.
Jan ging kijken of hij iets op kon helderen in samenwerking met zijn collega.
Ik neem aan dat hij zelf ook wel benieuwd is wat er mis ging.....
-A stond er geen geld meer op de rekening
-B Verkeerde pincode
-C Was de geldautomaat leeg
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...=17830&st=0