Er bestaat niet zoiets al een mini tornado. Of het is een windhoos of het is een tornado. Een mini tornado is een windhoos en een sterke windhoos is een tornado
Dacht dat het F(s)0 = windhoos, F(s)1 en hoger = tornado, maar dat laat ik aan Jan over
Haha...whatever. Maar ik hoorde het zojuist zo op de Belgische radio, en het schijnt dat die daar toch her en daar wat schade aangericht heeft.
We gaan er maar van uit dat het een kleine windhoos is geweest.
Jan, wat is jouw visie op het compleet mislopen van alle verwachtingen en modellen door iedereen?
Ook ik zat er faliekant naast, net zoals vele anderen.
Is het dan toch het doortrekkende laag geweest wat roet in het eten heeft gegooid? Of de verkeerde timing van de convergentie lijn?
Inderdaad lijken de buien boven Belgie en de Noordzee in activiteit toe te nemen.
Ik zou het nu even niet durven zeggen waar het mis is gegaan. Ik ga dat morgen met mijn collega in Duitsland bespreken
Ik wil nog wel wat hebben hoor, heb heel de dag in hilversum gezeten, niet meer dan drie druppels op mijn kop gehad. Maar t vervelende is dat je naast mij een kanon kunt afschieten als ik slaap en ik wordt nog niet wakker .
En ervoor wakker blijven dat gaat me toch echt nog net te ver.
Quotje met terugwerkende kracht om niet te spammen:
Ik zie hier inderdaad ook wel wat meer beweging in de bomen | Gewijzigd: 6 juni 2010, 23:17 uur, door traumaheli
Redelijk felle neerslag voor dergelijk kleine buien.
Ook is er een pracht van een rolwolk ontstaan voor de Belgische kust.
Wtf.. is die van vandaag