de naderende storing richting het westen heeft nu ook geen onweer meer...laat staan tilburg !
al hoop ik van harte voor jullie dat ik ernaast zit ! maar ik denk er gewoon zo over
Daarom vroeg ik het ook!! Er ontwikkelen ook nog nieuwe buien op zee en zie ook een deze. http://www.sat24.nl/nl
daar heb ik altijd moeite mee xD
ja soms wel hoor...maar ik heb stiekem een excuus dat ik er hopelijk toch naast zit | Gewijzigd: 6 juni 2010, 22:55 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
ik hou t niet meer vol
ik ga slapen, hoop dat ik vannacht gewekt word door weerlicht
Marcel
Ik ben geen meteoroloog, maar toch denk ik dat wij te zuidelijk zitten...
De buien die een paar uur geleden bij ons in de buurt waren trekken Duitsland in een oost-noordoostelijke richting binnen.
Die pluk boven oost Engeland lijkt wel oostelijk te trekken maar gaat volgens mij een meer noordelijke koers volgen...En daarbij is het ondertussen boven het vaste land best redelijk aan 't afkoelen, dus de fut zal er zo uit zijn helaas...
Jan, wat is jouw visie op het compleet mislopen van alle verwachtingen en modellen door iedereen?
Ook ik zat er faliekant naast, net zoals vele anderen.
Is het dan toch het doortrekkende laag geweest wat roet in het eten heeft gegooid? Of de verkeerde timing van de convergentie lijn?
Inderdaad lijken de buien boven Belgie en de Noordzee in activiteit toe te nemen.
Nog ff wat gegeten en een laatste poging gedaan. Volgende keer beter!
Jammer dat het weer op een zondag viel en dat we niet meer naar Duitsland konden gaan
Oww nu krijg je Jan over je heen
Er bestaat niet zoiets al een mini tornado. Of het is een windhoos of het is een tornado. Een mini tornado is een windhoos en een sterke windhoos is een tornado
Dacht dat het F(s)0 = windhoos, F(s)1 en hoger = tornado, maar dat laat ik aan Jan over