Ook is er vanavond nog een cape aanwezig in het westen van het land.
Dus de hoop opgeven is echt nog geen optie.
Juist jij snapt het.....
Daarom zal het westen ook flink er van langs gaan krijgen, de temps zijn nu even laag doordat de wind westelijk is en het bewolkt is (met hier en daar een drupje). Later klaart het op en draait de wind naar zuidoost, en warmt het weer flink op
Wegens het (aankomende) zware weer is Weerplaza in een speciale waarschuwingsversie te bekijken, zodat u snel op de hoogte blijft van wat er gaat gebeuren.
Klinkt erger dan dat ik het nu ervaar......misschien toch nog verassingen uit de hoge hoed...?
dus dan praat ik nog niet over de temperatuur als je in de zon zit
maar merk het wel dat de lucht aan het veranderen is nu | Gewijzigd: 6 juni 2010, 14:49 uur, door dv_chaser
Maar ik ben benieuwd naar vanavond, als de andere buien de rest van Nederland ook aan gaan doen.
Het kan nog een lekkere lichtshow opleveren denk ik!
Maar ik ben benieuwd naar vanavond, als de andere buien de rest van Nederland ook aan gaan doen.
Het kan nog een lekkere lichtshow opleveren denk ik!
Liever in de loop van de avond dan nu, toch altijd leuker
Nee hoor, iedereen mag berichten (daar is het een forum voor) Maar het is handiger als je in je profiel aangeeft waar je woont (of ik welke omgeving) dan weet iedereen meteen waar "hier" is en hoef je niet elke keer aan te geven waar je bent..
Ik hoop het wel, zal denk ik laat in de avond worden of nacht
Als het donker wordt heeft onweer toch een mooier sfeertje dan overdag vind ik
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait