Ik heb er zin in, en ga even snel naar het centrum om extra gear te kopen voor de foto's!
Echter mijn ervaring leert dat we er hier weer niks van mee gaan krijgen. In ieder geval veel plezier voor degene die vandaag wel onweer gaan krijgen.
Sorry maar hoe kun je al een donder gehoord hebben? Er zit nog helemaal geen onweer in jou buurt! Was het geen vliegtuig die door de geluidsbarrière is gegaan
Euhm ik werk op schiphol..weet hoe vliegtuigen klinken...en de geluidsbarriere word pas doorbroken op hogere snelheden dan normale vliegtuigen namelijk boven de 1200 km/h...volgens de radar zou hier ook niks zitten maar t is al helemaal dichtgetrokken. | Gewijzigd: 6 juni 2010, 11:26 uur, door Berry Vaas
Het hele spulletje ligt alweer te oostelijk voor deze contrijen. Inpakken en wegwezen. Voor degene die in het binnenland vertoeven: veel plezier aldaar vanmiddag.
Het hele spulletje ligt alweer te oostelijk voor deze contrijen. Inpakken en wegwezen. Voor degene die in het binnenland vertoeven: veel plezier aldaar vanmiddag.
Dat viel me ook al op......hier nu 21,5, net nog bijna 25 Gr.