maar ook ik krijg onweer, kaarten zijn prachtig namelijk
Ik woon zelf dan niet in belgie of limburg maar weet zeker dat ik ook onweer meekrijg, ik ben al blij met een beetje.
En dan nog wat, laatste onweersbui met koningennacht was berekend dat alleen t onderste deel van nl onweer zou krijgen, ik weet niet of mensen mijn koningennacht video gezien hebben maar het ging loos hier.
Mams natuur laat zich niet op de kaart zetten, dus gewoon de radars in de gaten houden en wellicht krijgen de mensen met weinig hoop ook buien mee.
Dus niet getreurd mensen, en altijd positief blijven
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Ik volg onweer-online nu ongeveer een jaar en ik vind altijd heerlijk als er weer een onweerskans topic is.
We vallen hier (Geldrop) op een of andere manier meestal buiten de boot, maar het volgen van dit soort topics zorgt al voor enorm veel voorpret.
Ik heb as zondag 's-middags communie van mijn neefje.... zou mooi zijn als we na de BBQ nog wat spektakel te zien krijgen. Ben benieuwd!
Grt, Stefan
dus... alsnog van mijn kant uit, welkom !
Zoals ik dus al eerder in dit topic zei: 'ik wacht gewoon rustig af'!
Ik ben erg benieuwd
(Maar mijn camera gaat morgen wel vol-op aan de lader !
Tja... puur zodat ik het zondag niet op het laatste moment moet doen! )
Ik hoop dat ik van toegevoegde waarde kan zijn met de bescheiden kennis die ik heb.
Ik ben razend benieuwd naar de verwachting van Pasmanniejj.
Wie weet kan hij/zij al vast wat kaarten beschouwen?
@ Gerard, voor die supercell zul je nog even geduld moeten hebben vrees ik. Niets noemenswaardig qua dynamiek voor zondag.
Gaan het weer (haha, dubbele betekenis) afwachten zondag. Hoop toch wel op onweer, al is het maar een beetje.
Is alweer een tijd geleden dat het hier knalde..
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Gaan het weer (haha, dubbele betekenis) afwachten zondag. Hoop toch wel op onweer, al is het maar een beetje.
Is alweer een tijd geleden dat het hier knalde..
jaah hier ook laatste keer was 29 april
ik kan gewoon niett wachten tot het juli of augustus is
Wat is er dan zo positief aan de laatste run?
En dan gaarne onderbouwen, inplaats van reacties met alleen betrekking op een vermeende CAPE en Lifted index.
Hoe gaat het onweer ontstaan denk je? Hoe gaan de buien getriggerd worden?
In de 12Z run van GFS is de timing namelijk alles behalve positief.
Waarom is het zeker dat het zuiden al onweer gaat krijgen?
Verder geen idee welke kant het werkelijk op zal gaan. Aan de laatste paar pagina's te zien zijn er enkele nieuwelingen die volgens mij behoorlijk verstand van zaken hebben, ben benieuwd wat jullie zoal gaan brengen qua verwachtingen en onderbouwingen. Spannend allemaal weer, laten we hopen dat het gaat knallen!
Als ik het goed begrepen heb zullen de buien vooral later op de avond komen. Perfekt lijkt me zo want dan kan er 's middags in alle rust gebbqed en geplonsd worden, en 's avonds zal het dan lekker druk zijn op 't forum hier, want op pad gaan zal er na die bbq niet meer inzitten denk ik...
Oja, voor de nieuwelingen Justin en Stefan: hartelijk welkom hier op dit gezellige forum! | Gewijzigd: 4 juni 2010, 23:30 uur, door Rutte31