Dat is al een stuk zuidelijker!
Zomer is begonnen en gelijk nemen de onweerskansen toe, HEERLIJK!!!
Misschien moet ik de auto ook maar van stal halen en ff iets zuidelijker gaan kijken. Het kriebelt wel in ieder geval...
Maar ik hoop op een lekkere show die ik vanuit de achtertuin kan gaan bekijken haha...
Ik zal de berichten van Jan en eventuele anderen in ieder geval in de gaten houden!
Moet zeggen dat ik de "onweerkansen berichten" erg leuk vind om te volgen. De verwachtingen, hoogtepunten én teleurstellingen. GEWELDIG!
volgens mij in de loop van de middag in zeeland , W-brabant en Z-holland en dan in de avond over het hele land (tenminste, dit zou je verwachten omdat de windrichting ZW is)
jaah zou je wel denken maar licht er natuurlijk ook aan hoelaat dat koufront komt
Jaja.. alleen maar beter of slechter. Dus eigenlijk zeg je niks
Het is een groot verschil met koel weer wachten, of met warm danwel heet weer wachten op zoiets. Bovendien weet je gewoon dat de kans op onweer bij warm/heet weer automatisch toch wel groter wordt dan bij koel weer.
Nu kan je lekker genieten van flinke zonnige dagen met warmte, bruin worden (of rood, net wat je beter vind staan ) en bovendien heb je lange tijd iets om naar uit te kijken, en blijft het lekker lang spannend
Hier hou ik zo ontzettend van. Nu ook de zwoele, liefst warme nachten nog, dan is het plaatje compleet (A) | Gewijzigd: 2 juni 2010, 12:27 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
En toen dacht ik nog wanneer is de volgende keer...?
Nou we gaan het zien, allemaal rustig de kaartjes afwachten.
Fijne dag verder! Kees
Dat wordt een mooi verjaardagscadeau! Nice!!!
En toen dacht ik nog wanneer is de volgende keer...?
Nou we gaan het zien, allemaal rustig de kaartjes afwachten.
Fijne dag verder! Kees
Heey,
Hier hetzelfde!
Dit had ik afgelopen week ook even gedaan.
Heerlijk om dat even terug te zien!
Gefeliciteerd, maar de kaarten hoeven echt niet hetzelfde te blijven. Liever van die paarse vlekken boven Nederland ipv luxemburg