tis hier wel lekker warm in nederland mag wel een tijdje blijven nog zat zelf in spanje dus heb alle noodweer gemist
helaas maar komen nog kansen genoeg
door een lopende discussie ben ik dus hier terecht gekomen en ben ik benieuwd naar jullie mening, betrouwbaarheid en dergelijke over wat ik afgelezen heb op de meter, dit zijn natuurlijk vlagen/pieken geweest maargoed...heftig zijn ze wel
Alvast bedankt
J
Je vraag is me toch niet helemaal duidelijk. Anyway, welkom hier. Misschien kan je je vraag toch nog ergens apart in een topic proberen te openen want het lijkt me hier niet op zijn plaats.
---
Op en top zomer vandaag en nu nog erg warm. Ik plak er maar weer eens een temp-kaartje in. Lekkah!
Maargoed, alles ziet er (zoals gewoonlijk) voor Duitsland weer stukken beter uit
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ook de temperatuur hoeft niet meer dan 25-28 graden te zijn om het comfortabel te hebben vind ik. Maar het knmi zegt gewoon voor morgen 30 graden en woensdag iets minder met kans op een "enkele onweersbui". Dat vind ik prima, hoop voor jullie mooie fotogenieke onweersbuien, maar noodweer? no thanks! was wel weer ff genoeg
Morgen zou het nog 29°C worden met onweer! Vorige jaar hadden we op 21 juli hier heel zwaar onweer met 2 hoogspanningspilonen die omvielen.
Al die schade brengt ook nog eens de nodige kosten met zich mee en vergeet ook niet die dode die te betreuren is.
Voor meteologen is het natuurlijk prachtig.
Voorlopig zit het in Delft helemaal dicht geen zon te zien en de temperatuur is 19,7 ºC
Of het waa is, geen idee. Maar dan mag dat in de eerste 2 weken zijn, want dan zit ik in Zuid-Spaanje met ruim 40 graden wat daar veel beter uit te houden is.
Nou nee ik kan je vertellen uit ervaring dat voor de meteorologen die hitte ook niets is, ja oke een recordje is dan wel leuk maar na twee dagen weet je ook niet meer wat je moet neerzetten in je weerbericht.
Ik hoop dat het gwn zomer blijft.! Want ik heb net vakantie namelijk.
Voorlopig zit ik nog aardig goed wat betreft mijn zomerverwachting
Morgen zou het nog 29°C worden met onweer! Vorige jaar hadden we op 21 juli hier heel zwaar onweer met 2 hoogspanningspilonen die omvielen.
klopt aan de duitse grens hele mooi supercell met roterende wallcloud