Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Moeten je foto's een bepaalde resolutie of bestandsnaam hebben?
Mijn foto's kan ik namelijk niet uploaden.
je moet ze even in paint plakken en opslagen onder een PNG-formaat, dan moet het wel lukken
Lees hier maar even.
ja maar het probleem bij mij was dat hij de foto maar bleef uploaden.. en raakte niet voltooid. sinds ik png-formaten van paint gebruik lukt het wel
maargoed.. dit is een zomerdiscussie topic!
tegen het weekend nieuwe uitloper van het azorenhoog met volgende zomerimpuls
maargoed.. dit is een zomerdiscussie topic!
tegen het weekend nieuwe uitloper van het azorenhoog met volgende zomerimpuls
Ik heb het nu wel gehad met die hitte. De afkoeling nu na het onweer is zaaaalig. Lekker een truitje aan.
edit : ja wat, voor maandag weer 30°C | Gewijzigd: 15 juli 2010, 13:28 uur, door Katrien Michiels
Momenteel ligt er ter hoogte van Schotland een lagedrukgebied waardoor wij hier te maken hebben met zuidwestelijke aanvoer. Een koufront wat vandaag over ons land trekt van west naar oost zal in het westen niet zo actief zijn. Naarmate het koufront verder over het land trekt zal de activiteit toenemen en kunnen er enkele buien voor gaan komen die gepaard kunnen gaan met onweer en windstoten. Morgen ligt er voor de kust een trog, deze zal weinig tot niets voor gaan stellen. Mogelijk, in de loop van de dag, in het noordelijk deel van het land een enkele onweersbui. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 19-22 graden.
Vanaf zondag zien we een uitloper vanuit de Azoren richting Nederland voortbewegen en krijgen we te maken met zuid(oost)en aanvoer die de temperatuur weer naar de tropische waarde zal gaan brengen. Echter lijkt dit maar van korte duur want een nieuw laagdrukgebied op de Atlantische Oceaan ligt dinsdag ter hoogte van Ierland. Het hogedrukgebied trekt richting het oosten waardoor we mogelijk precies dezelfde situatie gaan krijgen als afgelopen maandag en woensdag. De temperaturen lopen in het begin van de week op tot zo'n 30 graden in het binnenland, aan de kust enkele graden koeler. Na woensdag lijken we stabiel zomerweer te gaan krijgen met kans op een buitje en zullen de temperaturen rond de 22 tot 25 graden liggen.
Bron Weerdirect
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.