Zijn ze dan écht zo slecht in het juist analyseren van de data, het is nog maar 12 uur vooruit! 7 graden verschil?!!?
Inderdaad bizar. Al geloof ik hun kaartje wat de temperaturen betreft niet zo hard, hier in Limburg zullen we morgenvroeg reeds starten met 20 graden...
Op veel plekken wordt trouwens nog steeds gesproken over pieken tot 37 graden.
en de broeierigheid aan het toenemen is..
Kom maar op me die buien... Maar eerst Oranje supporten natuurlijk!
Ik woon op de bovenste etage van een flatje van 2 hoog met een plat dak .Wij hebben een digitale meter van de kachel en die staat al sinds april op 25 + en de laatste 2weken op 30 (hoger wil hij niet) nou was ik dus benieuwd hoe warm het echt was.
Heb een thermometer gekocht en heb hier van de week 33.4 graden binnen gehad ! niet uit te houden dus ! Ben gelijk een mobiele airco gaan halen en krijg de temp hier nu terug tot +- 26 graden , heerlijk slaap weer als een os!
De komende nacht zou in het westen nog een onweersbui actief kunnen zijn. Voor de rest opklaringen en minima rond 18 graden. De wind is zwak en waait uit uiteenlopende richtingen. Zaterdag overdag is het, vanwege de nabijheid van een koufront, meest bewolkt weer. Niet altijd echter is het wolkendek dik: dikwijls gaat het om sluierbewolking. In de middag veroorzaakt het koufront in het westen plaatselijk buiige regen: in het oosten en zuidoosten kunnen later op de middag en tijdens de avond buien met onweer ontstaan. Het is niet uitgesloten dat het om ‘georganiseerd’ grootschalig onweer zal gaan. Op hoogte komt van het westen uit namelijk een trog opzetten. De middagtemperaturen lopen uiteen van een verkoelende 18 graden aan de westkust tot 33 in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig uit het noordwesten tot noorden
@jan visser