Heb het wel in mijn weerbericht staan want de mogelijkheid is er wel dat er enkele ontladingen voor kunnen komen. Ik zou me meer focussen op morgen want het kan een mooi dagje worden.
Hey Ik woon ni erg ver van Heiloo We blijven de moed er alsnog inhoude tog? | Gewijzigd: 29 mei 2010, 16:07 uur, door Robin B
Hey Ik woon ni erg ver van Heiloo We blijven de moed er alsnog inhoude tog?
Dan doe ik met jullie mee hier aan het ijselmeer
Temperatuur: 20,8
Luchtdruk: 1011.5 (dalende)
Warme wind en de lucht kleurt langzaam naar donkergrijs…we houden het niet droog hier
“Blommigâ€zoals dat hier genoemd wordt
Alles duidt erop dat het een natte boel gaat worden en ik mag hopen dat de lucht eindelijk schoongeblazen wordt het liefst met een berg GEKNETTER!
Bron: Karim Hamid, Severe weather outlook
Opgesteld: 29-05-2010
Ik zie de meeste kans op (zware)buien in de zuid- zuidoostelijke helft van het land. Buien kunnen gepaard gaan met onweer, (zware)windstoten, hagel en zelfs hoosverschijnselen sluit ik niet uit. het word dus een dag om de boel goed in de gaten te houden, aangezien er bij zulke omstadigheden mooeie wolkenformaties als bv. sheflclouds mogelijk zijn.
Ik zou graag m'n eerste arcusvorm dan willen zien dan hoop ik een shelf
Mischien ook nog even interresant om te delen.
...southern UK, Netherlands...
Very slight instability, probably elevated, could yield some showers possibly with thunder embedded in the warm air advection zone, also during the night. Convective cloud tops could reach -10°C or a bit colder in GFS. Shear and helicity are rather large, but the situation seems too marginal convection-wise to pose a threat.
Ik zit dan op een communiefeest, voor 't communicantje is het dus wat minder leuk morgen, maar ik ga heel stiekum genieten. Toch maar hopen dat het meeste 's avonds komt...
Vanavond lijkt het overigens voor Limburg mee te vallen qua hoeveelheid regen als ik de radar zo zie.