Dat er extreme weersomstandigheden voorkomen en dat het erg gevaarlijk is.
Je bent niet meer veilig en probeert hulpeloos te vluchten voor het extreme weer.
Iedereen is bang, en achteraf kan je aan 2 dingen denken: 1. Ik wil dit nooit meer meemaken. 2. Het was gaaf ik wil dit nog eens mee maken.
Het is bewerkt met paint.
Dat was die hele zware tornado uitbraak van Polen. Toen waren er echt VEEL tornado's gemeld. Veel slachtoffers gevallen, waaronder die mensen in die bus die werden omgegooid door een tornado, die video kent iedereen wel.
Estofex zelf noemt overigens wel een situatie waar ze, als Estofex toendertijd had bestaan, een level 3 hadden uitgegeven boven Nederland. Het betreft de tornadouitbraak van 25 Juni 1967, zie de onderstaande passage van de Estofex website:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Europ...rnado_outbreaks
Grappig dit,
Lichtenvoorde - Neede - Tubbergen, Netherlands Tornado June 1, 1927 Netherlands - Germany - 10 fatalities
Nooit geweten dat er een tornado door mijn woon- en geboorteplaats heeft geraast! | Gewijzigd: 25 mei 2010, 15:53 uur, door harmenst
Inderdaad een dichtbevolkt gebied, er moeten geen slachtoffers vallen. | Gewijzigd: 25 mei 2010, 16:14 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ach, je bent jong en je wilt wat beleven... maar geloof me, daarna nóóit meer.
Groet, G.
Dan raad ik je aan om niet in Nederland te blijven wachten op die ene tornado.
Steek dan de grote plas over en ga in de VS stormchasen
Groet, G.
jaah daar heb je gelijk aan maarja als je een echte liefhebber van tornado's bent dan wil je er natuurlijk ook een keer 1 meemaken
Steek dan de grote plas over en ga in de VS stormchasen
daar heb je gelijk aan maar zou het in de toekomst niet een keer kunne???
ben ook van plan om een keer naar USA te gaan als ik wat ouder ben
*plaatje*
Uhh.. als dat werkelijkheid zou zijn.. dan denk ik dat ik ramen, deuren enzo dicht timmer..
Ziet er griezelig uit. | Gewijzigd: 25 mei 2010, 19:27 uur, door talkyr86
ben ook van plan om een keer naar USA te gaan als ik wat ouder ben
Kansen zijn er altijd. Historisch gezien komt een tornado outbreak in Nederland ongeveer 1x per 50 jaar voor. Of je daarop wilt wachten is een tweede