Door heel dat gedoe ben ik ook op O-O terecht gekomen. Al is het wel enkele dagen later. Ik kon er niet van over dat we geen waarschuwing voor dit weer hadden gekregen.
Ik ben toen beginnen googlen en zo O-O tegen gekomen. En hier wisten ze het dus wel.
Door heel dat gedoe ben ik ook op O-O terecht gekomen. Al is het wel enkele dagen later. Ik kon er niet van over dat we geen waarschuwing voor dit weer hadden gekregen.
Ik ben toen beginnen googlen en zo O-O tegen gekomen. En hier wisten ze het dus wel.
vertel mij wat, ik wist van helemaal niks, toen ik dat gezien had was ik meteen helemaal verkocht en kwam uit mijn schulp gekropen.
wat een lichtshow!!!!
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Ik steek mijn hoofd uit het slaapkamerraam en de bliksem slaat ergens vlakbij in. Zo'n wekker wil je niet elke dag.
Na mij van de schrik hersteld te hebben, weer mijn hoofd uit het raam en weer de bliksem die dichtbij inslaat. Toen uit voorzorg het raam maar gesloten en naar beneden om het stroom eraf te halen, wat al niet meer nodig was want de aardlek lag eruit. Tien voor 8 stond ik op het station, de spoorbomen allemaal dicht, de borden nog op 05.59. Ik heb er een half uur gestaan zonder een trein te zien, en ben toen maar thuis gaan werken. Ik vond het een geweldige nacht/ochtend en hoop dat we deze zomer nog meer van zulke spannende dagen gaan krijgen!
Hoorde later op de ochtend in de autogarage (moest mijn auto laten checken) dat er bij een monteur een extra ventilatiegat was gecreerd op zolder. Schijnt een enorme ravage te zijn geweest en hij was er ook niet blij mee. | Gewijzigd: 25 mei 2010, 22:16 uur, door Mohjito
En de aanmeld datum van mijzelf zegt genoeg!
Dat het dit jaar ook maar eens een keer los mag gaan! | Gewijzigd: 26 mei 2010, 00:19 uur, door Romani