ach ja iedereen denkt er weer anders over
@hagel
Daarom zegt Bert Visser, altijd een helm op je kop je weet nooit wat er gebeurd !
ja ok dat wel maar een tornado in nederland zorgt voor veel schade en sommige hoopten erop dat er hier 1 kwam.
maar als ik lees dat dit een f2 a f3 tornado was dan valt het qua schade nog wel mee als ik zo die foto's en filmpjes zie.
als je dat in de verenigde staten hebt dan heb je al snel hele kapotte wijken.
maar daar is dan ook alles van hout en spaanplaat en niet van steen en beton zoals hiero.
en ons dak bestaat ook nogsteeds uit losse onderdelen en een houten geraamte.
Vraag me alleen af hoe een tornado zich houd met flats en hoge kantoorgebouwen.
want de eerste tien meter wind schijnt t gevaarlijkste te zijn, hoe zit t dan halverwege de tornado?
gaat hij er dan gewoon doorheen? of roped ie dan uit? wie weet hier antwoord op? | Gewijzigd: 27 mei 2010, 07:45 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
want de eerste tien meter wind schijnt t gevaarlijkste te zijn, hoe zit t dan halverwege de tornado?
gaat hij er dan gewoon doorheen? of roped ie dan uit? wie weet hier antwoord op?
Ik heb werkelijk geen idee en dit topic lijkt me niet de juiste plek om daarover te discussiëren
wij nederlanders vloeken al als dr een vogel op je auto schijt laat staan als er 100 hagelstenen van 5 cm op stuiteren..