maar dit jaar gaat me zus trouwen dus hangen wij ff niks op .. alleen grote oranje vlag aan vlaggen stok.
maar ik dacht wat moet ik dan met al die vlaggetjes en oranje spul,!? nou ik ga ze van 't weekend allemaal op mijn fiets monteren !! daar zal ik wel ff foto van make,, hopen dat het niet hard gaat waaie met al die vlaggetjes..:P
wij zijn de enigen in dit blok (van 8 huizen) die zoveel versiering hebben... alleen op nr 1 hangt ook 1 slinger grinnn....
en zo word er meegeleefd
zo ging de eerste wedstrijd mijn jongste zoon Thijs naar school.
links Damian, de zoon van hele goede vrienden van ons, in het midden m'n dochter Iris en rechts Thijs, mijn oudste zoon Nils kijkt af en toe mee, hij heeft ADHD en ASS. en kan daardoor moeilijk met emoties omgaan dus ook de spanning van zo'n wedstrijd is dan moeilijk voor hem... dus ook niet op de foto...
er worden hier zelfs oranje sokken en schoenen gedragen hahaha maar helaas daar ook geen foto van grinn...
Al die oranje versieringen in de straat, het sloeg nergens op.
En ze vond het onbegrijpelijk dat alle de deuren op de zaak oranje geverfd waren in verband met het WK 2010.
Wat was ze boos.
Gniffel, die deuren zijn al 5 jaar oranje.
Wat hebben we gelachen
Elke wedstrijd van oranje staat ook het nodige vuurwerk al klaar voor de doelpunten van ons elftal
Verder hebben we voor elke wedstrijd ook wat dingetjes die maar ff meegaan, denk dan aan oranje kaarsen en ballonnen die overal hangen (en later vliegen door de kinderen )